شبکه‌های اجتماعی

تیزر رسمی نسل جدید هیوندای النترا منتشر شد
Automobile Farsi - 2020 Hyundai Elantra

مینیمال و جسور

نسل جدید هیوندای النترا در حال آماده شدن است. این خبر را می‌توان از آزمایش پروتوتایپ جدید هیوندای و البته تصویرهایی که به تازگی از یک سدان با پوشش‌های استتاری منتشر شده است فهمید. اکنون هیوندای به صورت رسمی اعلام کرده است که نسل جدید هیوندای النترا آماده شده است و هفته آینده به صورت رسمی رونمایی می‌شود.
در این چند روز باقی مانده تا رونمایی، هیوندای عکس‌هایی را منتشر کرده است که یک کوپه چهار‌ در را با خط‌های بدنه در‌ هم تنیده نمایش می‌دهد. این عکس‌ها، به خوبی بیان‌گر این است که خط سقف به شدت به خودروهای کوپه نزدیک شده است؛ هر چند احتمالا عده زیادی از مردم همچنان آن را ه به خاطر چهار در بودن، سدان خواند نامید.
با وجود اطلاعات بسیار محدودی که دراختیار داریم، خط‌های بدنه بسیار جسورانه و زاویه دار طراحی شده است. درست مانند آن‌چه پیش از این در هیوندای 45 کانسپت مشاهده کرده بودیم. همچنین به نظر می‌ رسد جلوپنجره نسل جدید النترا مانند محصولات کنونی هیوندای بزرگ است.
در نمای داخلی، تنهای یک تیزر در اختیار داریم که نشان می‌دهد فضا بسیار مینیمالیستی طراحی شده است. به نظر می‌رسد نمایشگر مرکزی با نشانگر‌های پشت فرمان که احتمالا به صورت دیجیتالی طراحی شده، یکپارچه باشد. کلید‌ی روی کنسول مرکزی و درها دیده نمی‌شود، اما کلیدهای کنترلی روی فرمان در این تصویر دیده می شود. هر چند این تنها یک اسکچ است و حتما با نمونه تولید شده اندکی تفاوت دارد.

نظر دهید


در همین زمینه