شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فاو بستیون M9
رقیب مستقیم ترامپچی M8

 

M9 اولین MPV شرکت FAW و همچنین بزرگترین محصول یرند بستیون محسوب می‌شود که در بازار رقیب مستقیم ترامپچی M8 خواهد بود. بستیون تمام تلاش خود را برای جذابیت بصری M9 انجام داده و در این راه نیز به موفقیت رسیده است.


نمای رو به رو از ترند اسپلیت هدلایت بهره می‌برد و به همین منظور چراغ‌های اصلی دو گوشه جلوپنجره بزرگ با خطوط افقی قرار گرفته‌اند و دیلایت‌ها نیز توسط یک نوار نورانی که از روی لوگو رد می‌شود، به یکدیگر متصل شده‌اند. نمای جانبی بستیون M9 خطوط برجسته و منحنی متعددی دارد که در ترکیب با شیشه مثلثی ستون A، ستون‌های تیره که باعث سقف معلق شده‌اند و تزئینات کروم این نما را بسیار جذاب کرده است. نمای عقب ساده اما شیک طراحی شده و المان‌هایی مانند اسپویلر یکپارچه، چراغ‌های سر تا سری و تزئین کروم سپر دیده می‌شود.


فاو بستیون M9 ابعادی برابر با 5280، 2005، 1945 و 3200 میلی‌متر دارد که با ترکیب 2+2+3 نوید فضای کابین جادار را می‌دهد. قوای محرکه این ون از نوع 2 لیتر توربو است که 241 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند که توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.


کابین بستیون M9 بسیار لوکس طراحی شده و عمدتا تم قهوه‌ای / بژ همراه با تزئینات چوبی دارد. صندلی‌های چرمی در ردیف دوم دارای بالشتک‌های چهار طرفه، پشتی قابل تنظیم برقی، گرمکن، سردکن و ماساژور هستند. نمایشگر 7 اینچ پشت فرمان، نمایشگر 12.3 اینچ مرکزی، فرمان چرمی و سانروف پانوراما از دیگر امکانات ون بستیون M9 به حساب می‌آید.

 

نظر دهید


در همین زمینه