شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لندروور رنجروور برابوس 600
با رنگ داخلی مغز پسته‌ای

 

عموما ما نام برابوس را بر روی محصولات مرسدس بنز می‌بینیم اما این بار این تیونر قدرت خود را به رخ کشیده و به سراغ شاسی‌بلند لوکس انگلیسی رفته است. Brabus 600 Land Rover Range Rover جدیدترین پروژه این تیونر آلمانی است که اولین نمایش آن در پبل بیچ خواهد بود.


برابوس ارتقا عملکرد PowerXtra 600 را بر روی رنجروور P530 اعمال می‌کند. با انجام این عملیات، پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتر توئین توربو این خودرو که 523 اسب‌بخار و 749 نیوتن‌متر تولید می‌کرد به 591 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور رسید. این تغییرات باعث می‌شود تا این شاسی بلند تنها در مدت زمان 4.5 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برسد.


تغییرات تنها به قوای فنی محدود نمی‌شود و برابوس برای این مدل کیت بدنه‌ای در نظر گرفته که شامل جلو پنجره و سپر با ورودی‌های هوا بزرگتر، اسپویلر سقفی بزرگتر، چهار خروجی اگزوز با روکش کربن - تیتانیوم و سپر اصلاح شده عقب می‌شود. خریداران می‌توانند انتخاب کنند که قطعات فیبرکربن در معرض دید باشد.


این شاسی بلند بر روی رینگ‌های 24 اینچ 20 پر فورج کاری شده Brabus Monoblock ZV تیره سوار می‌شوند که پشت آنها کلیپرهای سبز مغز پسته‌ای خود نمایی می‌کند. ماژول SportXtra نصب شده بر روی سیستم تعلیق باعث می‌شود ارتفاع سواری 0.8 اینچ کاهش پیدا کند.


داخل خودرو لندروور رنجروور همانطور که اشاره شد به رنگ سبز مغز پسته‌ای با تزئینات مشکی رنگ دیزاین شده که به لوکس‌تر شدن این خودرو کمک بسزایی کرده است.


خریداری که خواهان شاسی بلند قدرتمند و لوکس لندروور رنجروور برابوس 600 است باید از حساب بانکی خود 424.130 دلار خارج کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه