شبکه‌های اجتماعی

70 سال تاریخ لندروور دیفندر کلاسیک
اتومبیل فارسی - لندروور Works V8 Trophy ll

دیفندر Works V8 Trophy ll معرفی شد


علی رغم اینکه لندروور در حال تولید و توسعه نسخه V8 و کشیده‌تر 130 است، نسخه کلاسیک خود را فراموش نکرده و مدل Works V8 Trophy ll را معرفی کرد. لندروور سال 2016 تولید نسخه کلاسیک را متوقف کرد اما سال گذشته توسط بخش کلاسیک این شرکت برای مدل Works V8 Trophy احیا شد. سری دوم این نسخه محدود بر خلاف نسخه اولیه از رنگ زرد معروف Eastnor استفاده نمی‌کند.


نسخه دیفندر تولید محدود در دو مدل 90، 110 استیشن واگن و 110 پیکاپ دوکابین که سال گذشته ارائه نشده بود تولید می‌شود. همانطور که در بالا اشاره شد این خودرو از رنگ زرد استفاده نمی‌کند و در نگاه اول شما را یاد لباس‌های نظامی مناطق سردسیر می‌اندازد. اما این طرح‌ها Camo نیست، بلکه تمام 23 مکانی بر روی بدنه نقاشی شده که این خودرو در 70 سال تاریخ خود در آنها حضور داشته است.


همانطور که تا الان متوجه شده‌اید این خودرو جدید نیست و در اصل این 25 دستگاه خودروهایی هستند که طی سال‌های 2012 تا 2016 تولید شده‌اند و این شرکت آنها را به صورت اصولی و دست ساز بازسازی کرده است. این 25 دستگاه دیفندر از همان پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتر معروف استفاده می‌کنند که 400 اسب‌بخار قدرت و 515 نیوتن‌متر گشتاور دارد. وظیفه انتقال قدرت بر عهده گیربکس ZF هشت سرعته خواهد بود که این نیرو و توان را به هر چهارچرخ ارسال می‌کند. این شرکت سیستم تعلیق، فرمان و ترمز‌ها را به هدف ارتقا عملکرد و داینامیک رانندگی ارتفا داده است.


Works V8 Trophy II از رنگ سفید فوجی با سقف مشکی Narvik استفاده می‌کند. زیر خودرو رینگ‌های 18 اینچ آلیاژی و بر روی سقف نیز نوار LED 1.2 متر وجود دارد. از دیگر نکات این خودرو می‌توان به نردبان نصب شده در پشت، گارد جلو، وینچ، جلو پنجره‌ سفارشی، یک محفظه بار متصل به رول کیج بیرونی،گارد رکابشلگیر عقب و رنگ مشکی مات کاپوت برای کاهش رفلکس نور اشاره کرد. داخل خودرو برای صندلی‌های اسپرت ریکارو از چرم سیاه و سفید و برای سقف، داشبورد و رودری‌ها از چرم مشکی استفاده شده است. داشبورد میزبان یک سیستم اطلاعات و سرگرمی مدرن با سیستم ناوبری و یک ساعت سفارشی الیوت براون است که خریداران می‌توانند از بین 1000 نمونه دیگر یکی را به دلخواه به جای آن سفارش دهند.


خریدارانی که می‌خواهند نسخه پیکاپ را سفارش دهند باید زودتر اقدام کنند زیرا تنها 5 دستگاه از آن ساخته خواهد شد و 20 دستگاه دیگر به صورت مساوی مابین 110 و 90 تقسیم خواهد شد. قیمت نسخه قبلی 195 هزار پوند بود اما نسخه جدید دیفندر برای مدل 90 از 225 هزار پوند شروع می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه