شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - روز تکنولوژی جیکو
روز فناوری JAECOO

 روز فناوری JAECOO 2023 در 16 اکتبر، به صورت باشکوهی در ووهو چین برگزار شد. JAECOO به عنوان یک برند نوظهور در میان شاسی‌بلندهای آفرود، مجهز به تکنولوژی‌های پیشرفته است که نسل سوم فناوری PHEV (پلاگین هایبرید) را با هدف تکامل سریع محصولات JAECOO به نمایش می‌گذارد. این برند متعهد به ایجاد یک اکوسیستم آفرود سبز و تعریف یک سبک جدید از شاسی بلندهای آفرود است.



در نقشه راه آینده JAECOO، یک مسیر سیستماتیک و مشخص برای انتشار کربن کمتر تعیین شده است و در این زمینه با تحقیقات گسترده و ارائه راه حل‌های کارآمد، از محصولات PHEV نیز رونمایی می کند. JAECOO با شعار "آفرود + فناوری سبز"، یک تجربه رفت و آمد سبز، جامع، کارآمد و با کارایی بالا را برای مشتریان خود ایجاد می‌کند. در حوزه هوش مصنوعی، JAECOO برای تبدیل شدن به یک پیشرو در اکوسیستم حرکت هوشمند، به طور مداوم در زمینه رانندگی هوشمند و فناوری‌های هوشمند کابین خودرو پیشرفت می کند و تجربه تعاملی دلگرم‌تر و انسان محورتر را ارائه می دهد. به عنوان مثال؛ سیستم هوشمند و نوآورانه ARDIS All-Road می‌تواند سطح بالایی از کنترل رانندگی را برای رانندگان در هر محیطی فراهم کند.

AutomobileFa Jaecoo Tech Day 01

همه مدل‌های تحت برند JAECOO، با استفاده از فناوری‌های توانمند، دارای استحکام برتر، قدرت فوق‌العاده و فناوری پیشرفته هستند. مدل J8 که اخیراً اولین نمایش جهانی خود را در نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو انجام داد، جذابیت مدل پرچم‌دار JAECOO را به نمایش گذاشت که از قدرت فنی پیشرو در سطح جهانی و استاندارد ایمنی پنج ستاره برخوردار است و توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. مدل J8 مجهز به سیستم چهار چرخ محرک هوشمند All-Scenarion (برای شرایط و محیط‌های مختلف رانندگی) است و به صورت استاندارد با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ GDI و گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه عرضه می‌شود و به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به راحتی در مسیرها و شرایط مختلف، سفر کنند. ویژگی هایی مانند هدآپ دیسپلی با قابلیت نمایش واقعیت مجازی (AR-HUD)، صفحه نمایش خمیده فوق هوشمند 24.6 اینچی، سیستم صوتی سفارشی SONY و همچنین نورپردازی کابین (Ambientlight) با ریتم آبشار مانند و 256 رنگ مختلف، تجربه رانندگی و سواری مجلل و مدرنی را به واسطه حس دیداری، شنیداری و لمس تکنولوژی فراهم می‌کنند.

 

AutomobileFa Jaecoo Tech Day 02



روز فناوری 2023؛ مظهر بازتاب عمیق JAECOO در مورد نوآوری‌های فناوری خودرو در عصر جدید است. JAECOO در مواجهه با مسیر جدید و دیجیتالی شده آینده، کاملا آماده است و به نوعی پیش‌بینی می‌شود که فناروری‌های ابداعی آن، مانند ژن‌هایی باشند که به گونه‌های جدیدی تبدیل می‌شوند و این صنعت را هدایت می‌کنند. می‌توان گفت که JAECOO الگوی جدیدی را در زمینه آفرود هوشمند و پاک در آینده پدیدار می‌کند.

نظر دهید


در همین زمینه