شبکه‌های اجتماعی

شرایط فروش جدید هاوال H2 اعلام شد
روتیتر

بر اساس این اطلاعیه فروش، ثبت نام هاوال H2 از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 7 خرداد ماه با پیش پرداخت 52.300.000 تومانی شروع خواهد شد. در این شرایط فروش، زمان تحویل خودروها مهر و آبان سال جاری اعلام شده و باقی مانده ارزش خودرو نیز در زمان ارسال دعوت نامه دریافت خواهد شد. بهمن موتور سود مشارکت 14 درصدی و سود انصراف 12 درصدی را برای این شرایط فروش درنظر گرفته است. مساله قابل توجه دیگر در این اطلاعیه، رنگ‌هایی است که متقاضیان خرید هاوال H2 می‌توانند در زمان ثبت نام انتخاب کنند. چهار رنگ سفید، مشکی، سربی و شکلاتی روشن برای فروش خرداد ماه این شرکت در نظر گرفته شده است.

هاوال H2 به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با توانایی تولید 141 اسب بخار قدرت و 202 نیوتن متر گشتاور و جعبه دنده 6 سرعته تیپ‌ترونیک مجهز است. سیستم کمکی افزاینده نیروی ترمز هنگام حرکت خودرو در سراشیبی به منظور حرکت با سرعت کمتر از 35 کیلومتر در ساعت، ترمز پارک برقی، اتوهولد، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، سانروف، اتولایت، چراغ رانندگی در روز، برف‌پاکن اتوماتیک، کامپیوتر سفری، سنسور دنده عقب، دوربین دید عقب و سیستم مالتی مدیا با نمایشگر 8 اینچی لمسی تنها بخشی از تجهیزات رفاهی و ایمنی هاوال H2 هستند.
متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد این شرایط فروش، به نمایندگی‌های بهمن موتور یا پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.bahman.ir مراجعه کنند.

 

Haval H2

نظر دهید


در همین زمینه