شبکه‌های اجتماعی

فروش فوری محصولات خانواده هایما بدون قرعه‌کشی
اتومبیل فارسی - هایما S5 6AT

با موعد تحویل سه ماهه

 

 

شرکت ایران خودرو طرح فروش فوری محصولات خانواده هایما را به مناسبت نیمه شعبان ارائه کرد. بر اساس اطلاعیه این شرکت زمان شروع فروش فوری بدون قرعه‌کشی محصولات هایما از ساعت 10 روز پنج‌شنبه 26 اسفندماه 1400 بوده و تا تکمیل ظرفیت این محصولات ادامه خواهد داشت . همچنین موعد تحویل هایما S7پلاس توربوشارژ اتوماتیک و هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک در این شرایط فروش سه ماهه تعیین شده است.

 

شرایط اختصاصی این بخشنامه
1. برای ثبت نام و واریز وجه، لازم است متقاضی با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور به صفحه ثبت نام وارد شده و پس از انتخاب اتومبیل مورد نظر خود و رنگ آن نسبت به وازیر وجه صرفا به صورت اینترنتی در زمان ثبت نام اقدام نماید.

2. متقاضی در این شرایط فروش پس از دریافت پیامک ردیف قرارداد و بعد از مرحله واریز وجه نسبت به انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت و شرکت بیمه‌گر از طریق پنل کاربری در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام نماید.

3. به هر کد ملی یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.
4. ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر الزامی است. در صورت احراز مغایرت اطلاعات اظهار شده ثبت نام لغو و مبلغ واریزی در بیست روزکاری مسترد می‌شود.
5. گارانتی خودرو پس از 5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.
6. در این قرارداد امکان صلح وجود ندارد.


گفتنی است در این فروش فوری محصولات هایما در صورت تاخیر در تحویل اتومبیل از سوی شرکت ایران‌ خودرو 36 درصد سالیانه به عنوان خسارت به صورت روزشمار محاسبه شده و در صورت بروز تاخیر امکان انصراف از قرارداد نیز برای مشتری وجود دارد.

 

AutomobileFa Haima S7 plus S5 6AT Sale Plan 26Esfand1400 

 

 

 

نظر دهید