شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مورگان سوپر 3
برای بازار آمریکا

 

مورگان پس از اینکه سال 2019 بازار آمریکا را ترک کرد، بار دیگر با سوپر 3 به آمریکا باز می‌گردد. مورگان سوپر 3 در بازار آمریکا در اصل یک موتورسیکلت محسوب می‌شود و تغییراتی نسبت به نسخه اروپایی خود دارد. چراغ‌های جلو به جای اینکه به سمت چرخ‌ها باشد، کنار یکدیگر در مرکز جلوپنجره نصب شده و استانداردهای فدرال نیز آن را مجبور کرده تا چراغ عقب، راهنما و شبرنگ‌های جدید داشته باشد.


morgan super 3 قبلی از پیشرانه V-twin بهره می‌برد اما این نمونه از پیشرانه سه سیلندر 1.5 لیتر فورد استفاده می‌کند که 118 اسب‌بخار قدرت و 149 نیوتن‌متر گشتاور دارد. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود که پیش از این بر روی مزدا MX-5 دیده‌ایم. با این اعداد، مورگان super 3 تنها در مدت زمان 7 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.


مورگان سوپر 3 تنها 635 کیلوگرم وزن و 3581 میلی‌متر طول، 1849 میلی‌متر عرض، 1132 میلی‌متر ارتفاع دارد. در مقایسه با مزدا میاتا امورگان سوپر 3، 330 میلی‌متر کوتاه‌تر و 114 میلی‌متر عریض‌تر است. سیستم تعلیق سوپر 3 به صورت ترکیبی از جناغی و پولراد شکل گرفته که به گفته این شرکت، باعث می‌شود هوای ورودی بهتری به رادیاتورها برسد. مورگان سوپر 3 بر روی تایرهای سفارشی با دیواره‌های بالونی Avon در جلو و چهار فصل همان برند قرار گرفته که ظاهری کلاسیک به آن می‌بخشد. کنار این سه چرخه، دو ورودی هوا وجود دارد که به رادیاتور می‌رسد و در ادامه فضایی برای نگهداری یک چمدان ایجاد می‌کند. عقب خودرو نیز یک فضای ذخیره سازی داخلی و یک باربرند وجود دارد.

 


فضای داخلی مورگان سوپر 3 بسیار ساده طراحی شده و تنها از دو نمایشگر آنالوگ و چند کلید فیزیکی به همراه فرمان سه شاخ تشکیل شده است. خریداران می‌توانند جنس آنها را از بین آنودایز سیاه و یا نقره‌ای انتخاب کنند. صندلی‌ها ترکیبی از چرم و پارچه ضد آب هستند که دوام و مقاوت بسیار بالایی دارد. یک بخاری سفارشی نیز زیر پا قرار خواهد گرفت تا در فصل سرما از پاها حفاظت کند.


این نمونه اولین مدل از مورگان به حساب می‌آید که از GPS بهره می‌برد که در اصل یک براکت دستگاه Beeline GPS را که به تلفن همراه متصل می‌شود نگه می‌دارد. مورگان بیش از 200 اکسسوری برای این خودرو در نظر گرفته که شامل پایه کلاه ایمنی، نگهدارنده دوربین، ژاکت مخصوص رانندگی، خورجین‌های ذخیره سازی و محافظ زانو می‌شود.
قیمت مورگان سوپر 3 بدون هزینه حمل از 53.937 دلار آغاز خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه