شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - رنجروور ایووک
فیس لیفت مینور

 

در نگاه اول رنجروور ایووک جدید با نسخه 2023 تفاوتی ندارد زیرا تغییرات طراحی بسیار کوچک و کم تعداد هستند. نمای رو به روی رنجروور ایووک به واسطه تغییر مش جلوپنجره و گرافیک چراغ‌های جلو که حالا از LED 1 پیکسل تشکیل شده تغییر کرده است. این چراغ‌ها از 4 ماژول LED pixel بهره می‌برد که به صورت جداگانه کنترل می‌شود و مقادیر مختلفی از نور را در جهات مختلف ساطع می‌کند. در اروپا این چراغ‌ها بر روی تریم Dynamic HSE و Autobiography نصب می‌شود. تنها تغییر نمای جانبی رنجروور ایووک، رینگ‌های 21 اینچ خواهد بود. رنجروور برای این مدل از رنگ‌هایTribeca Blue Corinthian Bronze, Arroios Gray استفاده خواهد کرد.


تغییرات بیشتر داخل کابین رنجروور ایووک اتفاق افتاده است. کابین به صورت کلی تغییر کرده و اولین نکته‌ای که به چشم می‌آید، نمایشگر 11.4 اینچ مرکزی شناور خواهد بود. بیشتر کنترل‌های فیزیکی و همینطور نمایشگر لمسی تهویه مطبوع حذف شده تا یک کابین مینی مالیستی در اختیار کاربر قرار گیرد. غربیلک فرمان نیز همراه با کنترلرهای لمسی روی آن نیز تغییر پیدا کرده است.


از نظر امکانات رنجروور ایووک شامل جدیدترین سیستم اطلاعات و سرگرمی Pivi pro 2، اپل کار پلی، اندروید اتو، Amazon Alexa 10 با کنترل صوتی، دوربین سه بعدی، دوربین دید زیر خودرو، دوربین عقب و تصفیه هوا کابین می‌شود.


ایووک در اروپا با تریم‌های S, Dynamic SE, Dynamic HSE و Autobiographyعرضه خواهد شد. برای قوای محرکه، رنجروور پیشرانه سه سیلندر 1.5 لیتر هایبرید ملایم را با 160 اسب‌بخار قدرت و پلاگین هایبرید را با 309 اسب‌بخار قدرت در نظر گرفته است. پیشرانه 2 لیتر هایبرید ملایم با 249 اسب‌بخار قدرت و دیزل با 163 یا 204 اسب‌بخار نیز در دسترس خریداران قرار دارد.


قیمت رنجروور ایووک در اروپا از 49.800 یورو آغاز می‌شود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه