شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مرسدس بنز فیس لیفت نسخه چهار در AMG GT
با الهام از GT63

 

مرسدس بنز، فیس لیفت جدید AMG GT Four Door Coupe را برای مدل‌های شش سیلندر معرفی کرد. GT43 و GT53 حالا چهره‌ای جدید در نمای رو به رو دارند که از نسخه قدرتمند GT63 الهام گرفته شده است. به گفته مردان آفالترباخ، ورودی هوا جانبی و مرکزی از بال جت‌های جنگنده الگو برداری شده تا کارایی بیشتری داشته باشد.


اگر خریداران این دو نمونه را با پکیج V8 Styling سفارش دهند، GT43 و GT53 بیش از پیش به GT63 شبیه می‌شوند. اگر بخواهیم کمی دقت بیشتری داشته باشیم، جلوپنجره مانند نمونه AMG Black Series کمی پایین‌تر قرار گرفته تا همراه با سه ورودی جدید سپر، هوا را به بهترین شکل به اسپلیتر‌های زیر منتقل کند تا پایداری و هندلینگ بهتری داشته باشد. مرسدس همراه با این آپدیت، رنگ جدید opalite white metallic را نیز معرفی کرد.

 


این خودرو در آینده با مجموعه گسترده‌ای از تجهیزات استاندارد به فروش می‌رسد که شامل یک سانروف کشویی برقی، پد شارژ وایرلس در ردیف عقب و نمایشگر‌های به روز سیستم MBUX می‌شود. سیستم صوتی سفارشی برمستر با فناوری دالبی اتمس نیز برای خریداران در دسترس خواهد بود.


هیچ تغییری در زیر کاپوت رخ نداده و همچنان مدل GT43 می‌تواند 367 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. شتاب صفر تا صد این خودرو 4.9 ثانیه و حداکثر بیشینه سرعت آن نیز 270 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است. GT53 نیز با پیشرانه خود می‌تواند 435 اسب‌بخار قدرت و 520 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند تا برای رسیدن به 100 کیلومتر بر ساعت تنها به 4.5 ثانیه زمان نیاز داشته باشد. بیشینه سرعت این مدل 285 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

 

نظر دهید


در همین زمینه