شبکه‌های اجتماعی

سیتروئن C3 فیس لیفت معرفی شد
Automobile Farsi - 2020 Citroen C3 Facelift

با 97 ترکیب گوناگون برای نمای بیرونی

سیتروئن C3 جدید به صورت رسمی معرفی شد. این یک به روزرسانی خیلی ملایم از همان مدلی است که سایپا سیتروئن در بازار ایران عرضه کرد و بسیار دوست داشتنی بود. از زمان معرفی این نسل از سیتروئن C3، بیش از 750هزار دستگاه از آن فروخته شده که عددی فوق‌العاده است، آن هم زمانی که بدانید سیتروئن C3 چه‌قدر رقیب در پیش رو دارد. نکته جالب برای ما درباره پرفروش‌ترین محصول سیتروئن این است که سهم بازار ایران از این میزان فروش تنها 2500 دستگاه است که همگی با رنگ سفید و سقف قرمز در سایپا سیتروئن مونتاژ شدند.
تغییرات نمای بیرونی چندان اساسی به نظر نمی‌رسد. در نمای جلو سیتروئن C3 فیس‌لیفت 2020 کمی خشن‌تر شده و جلوپنجره آن تغییر کرده است. ایربامپ‌ها که به صورت انتخابی روی درها نصب می‌شدند، با گرافیک جدید همچنان در دسترس هستند و حالا 97 ترکیب گوناگون برای رنگ‌آمیزی و تزیینان نمای بیرونی قابل انتخاب است که پیش از فیس‌لیفت امکان انتخاب 36 ترکیب وجود داشت.
در نمای داخلی نیز سیتروئن نغییرات اندکی را تدارک دیده، صندلی‌های جدید با راحتی بیش‌تر از C4 کاکتوس وام گرفته شده و جای تزیینات پارچه‌ای داشبورد را طرح چوب جدید پر کرده که روح تازه‌ای به کابین C3 فیس‌لیفت 2020 بخشیده است.
از ویژگی‌های جدید دیگر سیتروئن C3 فیس لیفت 2020 می‌توان به سنسورهای جلوی انتخابی، طرح جدید رینگ های 17 اینچی و دوربین ثبت وقایع است که حوادث را تا 90 ثانیه در حافظه 16 گیگا بایتی خود ذخیره می‌کند تا در صورت لزوم بتوان از آن به عنوان شاهد حادثه استفاده کرد. سیتروئن C3 فیس‌لیفت همچنان در بازارهای اروپایی با دو موتور 3 سیلندر بنزینی با قدرت 83 و 110 اسب بخار و یک موتور دیزلی 100 اسب بخاری عرضه می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه