شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بیوک انکور GX
همراه با لوگو جدید

 

بیوئیک انکور را با طراحی و لوگو جدید معرفی کرد. این شرکت برای خریدارانی که می‌خواهند تجمل بیشتری را با قیمت کمتر تجربه کنند تریم Avenir را پیشنهاد می‌کند.


بیشترین اخباری که از انکور شنیده می‌شود، حول محور کابین به روز شده و دیجیتالی آن می‌چرخد. اکثر سوئیچ‌ها و دکمه‌های فیزیکی حذف شده تا حسی مدرن به این کابین بخشیده شود. بیوئیک نام این کابین را سیستم کابین مجازی می‌نامد که شامل نمایشگر 8 اینچ دیجیتال پشت فرمان و 11 اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی در یک قاب مورب که با تریل بلیزر یکسان است می‌شود. تنها دکمه‌های فیزیکی داشبورد مربوط به تنظیمات سیستم تهویه مطبوع است و به صورت سنتی لیور دنده اتوماتیک نیز در کنسول میانی قرار دارد.


تریم جدید Avenir باعث می‌شود تا در کابین انبوهی از چرم دیده شود و هر دو صندلی‌ها تنظیمات برقی داشته باشند. پشت سری‌های صندلی‌ها و رکاب خودرو با انتخاب این تریم مزین به نام اونیر هستند. با انتخاب تریم ST نیز که دچار بازنگری شده، کابین حال و هوای اسپرت‌تری به خود می‌گیرد.


عکس‌های جاسوسی بیوئیک انکور که در دسامبر 2022 منتشر شده بود بیشتر جزئیات را مشخص کرده بود اما حالا شاهد نمای کامل این خودرو هستیم که جای تعجبی ندارد. چراغ‌های جلو به صورت نازک و تهاجمی بالای ورودی‌ها قرار گرفته و در بین آنها لوگو جدید این شرکت برای اولین بار نصب شده است. طراحی انکور جدید به شدت از کانسپت وایلدکت که ژوئن 2022 معرفی شد تقلید کرده که نشان می‌دهد محصولات آینده این شرکت در چه راستا قرار خواهند گرفت.


تمامی تریم‌های انکور GX از چراغ‌های LED به صورت استاندارد بهره می‌برند. چراغ‌های پشت تریم‌های Avenir و ST نیز از نوع LED هستند با این تفاوت که قاب چراغ تریم اونیر به صورت شفاف است. تریم اونیر جلوپنجره مجلل، تزئینات کروم در سپر و رینگ 19 اینچ کروم دارد در حالیکه تریم ST از رینگ‌ها و تزئینات مشکی رنگ برای اسپرت نشان دادن این تریم استفاده می‌کند.


در بخش قوای فنی بیوئیک انکور تغییری ایجاد نشده و اکثر نمونه‌های فعلی بر روی این نمونه نیز نصب می‌شود. تنها دو پیشرانه سه سیلندر 1.2 و 1.3 لیتر توربو با حداکثر قدرت 155 اسب‌بخار قدرت به عنوان گزینه جدید نصب خواهد شد. در نسخه‌های دیفرانسیل جلو، انتقال قدرت از طریق گیربکس CVT و در نسخه‌های چهارچرخ محرک توسط گیربکس 9 سرعته اتوماتیک انجام می‌شود.


قیمت بیوئیک انکور برای تریم دیفرانسیل جلو Preferred 26.895 دلار، تریم ST 28.095 دلار و تریم اونیر 33.195 دلار خواهد بود.

 

نظر دهید


در همین زمینه