شبکه‌های اجتماعی

هیوندای سوناتا و رخ تمام مشکی
Automobile Farsi - Hyundai Sonata N Line night edition

جدیدترین نسخه ویژه هیوندای سوناتا

 

 

هنوز چند ماهی از معرفی هیوندای سوناتا N Line در فیلم Snake Eyes نگذشته است که تیم مارکتینگ هیوندای قصد کردند دومین تجربه خود برای معرفی یک نسخه ویژه در یک فیلم را جلو ببرند.


هیوندای سوناتا N Line نایت ادیشن محصول سال 2022، جدیدترین نسخه ویژه از این سری است که هیوندای قصد دارد به بازار عرضه کند. فیلم Snake Eyes: G. I Joe در تابستان 2021، 36.9 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است و خب به نسبت بازار سینمای هالیوود عدد متوسطی به حساب می‌آید. هرچند شاید بخشی از این فروش پایین فیلم مربوط به دوران همه‌گیری کرونا باشد، اما منتقدان به این فیلم نمره‌ای نزدیک به 36 داده‌اند که در واقع نشان از فیلمی عادی و فراموش شدنی، ارزیابی شده است.


این مدل جدید هیوندای که در نمایندگی‌های ایالات متحده نیز به چشم می‌خورد، سیاهی و یکپارچگی کامل را به ذهن متبادر می‌کند و تنها در دو رنگ سیاه فانتوم و سفید کوآرتز موجود است. به عنوان بخشی از تغییر ایجاد شده در هیوندای سوناتا N line نایت ادیشن می‌توان به لوگو پوشانده شده با کروم تیره و آینه و دستگیره‌های مشکی مات اشاره کرد (البته برای نسخه سفید کوآرتر مشابه رنگ بدنه انتخاب شده است).


رینگ‌های آلیاژی مشکی مات 19 اینچی با قالپاق‌های فیبرکربنی و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ در کنار بال فیبرکربنی عقب اتومبیل از دیگر تغییرات ایجاد شده در این هیوندای سوناتا خاص است.


هیوندای اشاره دقیقی به تجهیزات داخلی هیوندای سوناتا N لاین نایت ادیشن نکرده، اما نسخه استاندارد این اتومبیل هیوندای سوناتا N Line از امکاناتی همچون فرمان اسپرت با روکش چرم، صندلی‌های جلو مجهز به سیستم گرم کننده همراه با میکروفیبرهای به کار رفته در صندلی اشاره کرد. از دیگر امکانات نسخه استاندارد می‌توان به سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو، شارژر بی‌سیم تلفن هوشمند، نمایشگر 10.25 اینچی اطلاعات و سرگرمی با پشتیبانی از سیستم ناوبری نام برد.


از آنجا که نسخه ویژه اتومبیل‌ها منحصرا روی ظاهر خودرو تمرکز انجام می‌شود. هیوندای سوناتا N لاین نایت ادیشن از پیشرانه 2.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر که توان تولید 290 اسب‌بخار و 422 نیوتن‌متر گشتاور را دارد؛ استفاده می‌کند. پیشرانه سوناتا N لاین نایت ادیشن قدرت ایجاد شده را به چرخ‌های جلو منتقل کرده و به جعبه دنده 8 سرعته دو کلاچه متصل است.


تنها 1000 دستگاه از این اتومبیل در ایالات متحده در دسترس مشتریان خواهد بود و قیمت پایه آن 34 هزار و 750 دلار است.

 

نظر دهید


در همین زمینه