شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - پژو پارس
ادامه تولید پژو پارس

 گروه صنعنی ایران خودرو هم زمان با صدور بخشنامه جدید فروش پژو پارس قیمت جدید این محصول را نیز اعلام کرد.
همانطور که می‌دانید پیش از این حواشی زیادی بر سر ادامه روند تولید پژو پارس با اتمام مجوز استاندارد این خودرو شکل گرفته بود و در تازه‌ترین اظهار نظرها با تمدید استاندارد این محصول به نظر می‌رسد که تولید آن ادامه خواهد داشت و این محصول محبوب بازار به این زودی‌ها قصد خداحافظی با خط تولید را ندارد.

بخشنامه جدید اعلام شده از سوی گروه صنعتی ایران خودرو مربوط به مشتریانی است که در اولویت زمستان ۱۴۰۲ خرید پژو پارس در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی قرار داشتند و تا کنون تعیین تکلیف نشده بودند.

بر اساس بخشنامه جدید، قیمت کارخانه‌ای پژو پارس که پیش از این ۲۹۴ میلیون تومان بوده است، در طرح فروش جدید به ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار تومان افزایش یافته که این اعداد نشان دهنده افزایش قیمت بیش از ۱۵۱ میلیون تومانی برای پژو پارس با پیشرانه XU7P است.

اگرچه مدت زمان طولانی از آخرین افزایش قیمت کارخانه‌ای پژو پارس گذشته بود اما افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت برای محصولی که پیش از این ۲۹۴ میلیون تومان قیمت داشته است میزان رشد قیمت قابل توجهی است و این مساله به احتمال زیاد افزایش شدید قیمت پژو پارس را در بازار آزاد به همراه خواهد داشت.

نظر دهید


در همین زمینه