شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لوکانو 8
دومین محصول لوکانو معرفی شد

لوکانو به‌عنوان یک برند جدید شاسی‌بلند آفرود، وارث ژن‌های فنی و لوکس خودروهای کلاسیک آفرود است و با قابلیت‌های رانندگی هوشمند نوآورانه و عملکرد ایمنی از کلاسیک‌ها پیشی می‌گیرد، بنابراین توجه مردم را به خود جلب می‌کند. من معتقدم همه همچنین می خواهند بدانند که برند LUCANO چه محصولاتی را امسال به بازار خودرو عرضه خواهد کرد. به گفته منابع موثق، یکی دیگر از محصولات شاسی بلند آفرود لوکانو، LUCANO8 نام دارد و انتظار می رود در نیمه دوم سال جاری در بازار ایران عرضه شود.

 

AutomobileFa Lucano 8 14021027 002

 

اولین تصویر از خودرو حس لوکس بودن میباشد جلوپنجره آبشاری شکل که نماد یک شاسی بلند قدرتمند می باشد ، خطوط ، بدنه و طراحی آن حس یک شاسی بلند اصیل با طراحی کلاسیک را می دهد که در مجموع آن را از سایر خودرو های شاسی بلند رقیب متمایز می کند و به نوعی حس یک خودروی خاص و ویژه را می دهد .

 

پیکربندی کابین، LUCANO8 این محصول را تبدیل به یک خودرو لوکس‌ نموده است، با مناطق وسیعی از چرم NAPPA که صندلی‌های داخل خودرو را می‌پوشاند، تجربه سواری راحت‌تری را برای رانندگان و مسافران فراهم می‌کند. سقف چرم گوزن مات خالص مشکی نه تنها یک لمس ظریف و راحت را فراهم می کند، بلکه جذب صدا را نیز افزایش می دهد و به طور موثر فضایی راحت و آرام ایجاد می کند.

 

         بخوانید ->  داستان برند LUCANO چیست؟

 

LUCANO8 علاوه بر طراحی به منحصر به فرد خود ، از هوش آوانگارد نیز برای دسترسی بیشتر به فناوری استفاده می کند. این خودرو به صفحه نمایش 24.6 اینچی فوق هوشمند ابریشمی خمیده، سیستم صوتی سفارشی سازی شده SONY با 14 بلندگوی داخلی و 255 چراغ اتمسفر صدای آبشاری رنگی مجهز شده است که به کاربران اجازه می دهد از تجربه بصری و شنیداری بی سابقه ای در حین رانندگی لذت ببرند.

 

AutomobileFa Lucano 8 14021027 001

 

از نظر قدرت، LUCANO8 مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک هوشمند است که می تواند به راحتی 7 سناریو رانندگی را مدیریت کند و تجربه رانندگی قدرتمندتر، چابک تر و روان تر را به ارمغان بیاورد. همراه با سیستم تعلیق CDC Maglev، LUCANO8می تواند آزادانه وضعیت خود را در شرایط مختلف بار و جاده تنظیم کند، ثبات، راحتی و کنترل رانندگی عالی را متعادل کند و لذت رانندگی آرام در خارج از جاده را برای آفرود سواران فراهم نماید.

 

نظر دهید


در همین زمینه