شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - آسیا خودرو
آسیا خودرو با 30 سال تجربه

 

در خرید خودرو علاوه بر دغدغه انتخاب آن، گزینه بعدی دریافت خدمات پس از فروش مناسب است. آسیا خودرو از نمایندگی های معتبر مدیران خودرو در زمینه فروش و خدمات پس از فروش است که می‌تواند خریدی آسان را برای شما به ارمغان بیاورد.


آسیا خودرو که با بیش از 30 سال تجربه در فروش و خدمات پس از فروش، تا کنون در چند دوره به عنوان برترین نمایندگی مدیران خودرو انتخاب شده، از ابتدای فعالیت خود رتبه‌هایی ممتاز نیز در ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران کسب کرده است.


در این مجموعه در کنار شعبه تهرانپارس و شعبه قنات کوثر که با عنوان "تنها نمایندگی و مرکز تعمیرگاهی تخصصی چری" با پرسنل مجرب و متخصص بهترین خدمات را به خریداران محصولات ام وی ام و فونیکس عرضه می‌کند، شعبه دیگری نیز به زودی در محله پاسداران تهران با محوریت فروش و خدمات رسانی به محصولات فونیکس آغاز به کار خواهد کرد.


خریداران از این مجموعه می‌توانند محصول موردنظر خود را با شرایط متنوع اعلام‌شده از سوی مدیران خودرو و فونیکس خریداری کرده و علاوه بر تحویل خودرو در اداره تحویل مدرن آسیا خودرو در برج آناهید، از خدمات تخصصی پس از فروش کارشناسان این شرکت استفاده ببرند. علاوه بر این در طرح جایگزینی که در این نمایندگی مدیران خودرو انجام می‌شود، خریداران می‌توانند خودروهای کارکرده خود را خودرو صفر جایگزین کنند.


قیمت محصولات:

 

AutmobileFarsi Asia Khodro Prices azar1401

 


اگر قصد خرید خودرو دارید، برای مشاوره با کارشناسان آسیا خودرو با شماره 77040770-021 تماس بگیرید و یا به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

 

نظر دهید


در همین زمینه