شبکه‌های اجتماعی

7 هزار منتخب سومین طرح فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا مشخص شدند
اتومبیل فارسی - قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده سایپا

مهلت 5 روزه منتخبان برای واریز وجه

 

مراسم قرعه‌کشی سومین طرح فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و رسانه‌ها برگزار شد.

در سومین طرح فروش فوق العاده سایپا بیش از ۴۵۲ هزار نفر ثبت نام کرده بودند که پس از بررسی‌ها، حدود ۴۴۳ هزار نفر از تعداد کل ثبت‌نام کنندگان واجد شرایط برای شرکت در قرعه کشی تشخیص داده شدند. ظرفیت در نظر گرفته شده از سوی سایپا برای این طرح فروش 7000 دستگاه خودرو شامل تیبا، تیبا 2، وانت ۱۵۱، وانت نیسان تک سوز، وانت نیسان تک سوز با لاستیک رادیال، وانت نیسان تک سوز آپشنال و وانت نیسان دوگانه سوز بوده است. منتخبان این قرعه کشی 5 روز مهلت دارند تا نسبت به واریز ارزش خودرو اقدام کنند. موعد تحویل خودروهای ثبت نام شده در این طرح نیز حداکثر 90 روز اعلام شده است.

 

در حاشیه این مراسم قرعه کشی، مجید باقری قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش اعلام کرد که این شرکت تا کنون 11 طرح فروش با شیوه جدید (قرعه کشی) برگزار کرده است که مجموعا 3 میلیون و 930 هزار نفر در این طرح‌ها ثبت نام کرده و 188 هزار نفر از این تعداد نیز موفق به خرید خودرو شده‌اند. همچنین گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد که طرح فروش مشارکت در تولید را با ظرفیت 30هزار خودرو و موعد تحویل زمستان 1400 از ابتدای آذر ماه اجرایی کند. 

 

 

 

 

نظر دهید