شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - خودرو 45
بزرگ‌ترین شعبه از نظر ظرفیت پذیرش خودرو

 

بیست و ششمین شعبه خودرو45 در مرکز خودرویی چیتگر، به عنوان بزرگ‌ترین شعبه از نظر ظرفیت پذیرش خودرو افتتاح شد.


در این شعبه همانند سایر شعب خودرو45 امکان پذیرش فروشندگان خودرو از طریق پلتفرم این شرکت وجود دارد. علاوه بر پذیرش این متقاضیان، این شعبه آماده خدمت رسانی به فروشندگان حاضر در جمعه بازار چیتگر است.


خودرو45 در این شعبه با همکاری شهرداری تهران، علاوه بر فعالیت در جمعه بازارهای خودرویی چیتگر، سایر روزهای هفته نیز میزبان فروشندگان خودرو است.


مدیر فروش خودرو45 در این مراسم تاکید کرد: «هدف از راه‌اندازی این شعبه و خدمات رسانی در مرکز خودرویی چیتگر، خلق ارزش برای مراجعین جمعه بازارهایی خودرویی است تا فضایی امن و آسان را برای معامله خودروها فراهم کنیم. بدین صورت که با افزایش شفافیت در شرایط خودرو و همچنین وجود شبکه گسترده‌ای از خریداران تایید شده، معامله خودرو را تسهیل کنیم.»


احسان گائینی با بیان اینکه خودرو45 طی پنج سال فعالیت در زمینه فروش خودروهای کارکرده در بازار، آماده تسریع و تسهیل در معاملات خودرویی در سطح کلان‌تر است، تاکید کرد: «همکاری با شهرداری و حضور در مراکز بزرگ معامله خودرو، آن هم در پایتخت، اهدافی فراتر از تعداد و حجم معامله برای ماست؛ اهدافی همچون کاهش تخلفات و سودجویی‌های ناشی از معامله خودرو که طی سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است.»


از جمله مزایای جدید فروش ماشین با خودرو45 برای حاضرین در جمعه بازارهای خودرویی، نمایش خودروی فروشنده از یک شهر به تمام نقاط ایران است. بدین صورت که مشتریان می‌توانند با ثبت درخواست فروش خودرو و مراجعه به یکی از شعب خودرو45، ماشین خود را به شبکه خریداران تایید شده این شرکت نمایش دهند و در نهایت به بهترین قیمت همان روز به فروش برسانند.


وی تاکید کرد: «همان طور که بهمن ماه سال گذشته به اصحاب رسانه وعده داده بودیم، همانند شعبه خودرو45 در مرکز خودرویی چیتگر، به زودی یک شعبه نیز در مرکز خودرویی شهید دوران ایجاد می‌شود که در این شعبه نیز امکان پذیرش خودروهای جمعه بازار وجود خواهد داشت و خدمات فروش در این دو مرکز جهت سرعت بخشیدن و تسهیل فروش خودرو در حال خدمات رسانی است.»


گائینی با اشاره به اینکه در حال حاضر مدل فروش خودرو همچون روش خودرو45 در ایران مشابه ندارد، اظهار کرد: «فروش خودرو با نوسانات موجود در بازار، کاری پر ریسک محسوب می‌شود که ما تلاش کردیم با تسهیل فرآیند فروش خودرو، تمام خدمات را به صورت یکجا به مشتریان ارائه دهیم.»


او ادامه داد: »ما در مجموعه خودرو45 با تمام همکارانمان در شعب سراسر کشور تلاش داریم تا بهترین تجربه از معامله خودرو برای مشتریانمان را رقم بزنیم، به گونه‌ای که بتوانیم برای فروش خودرو، انتخاب همیشگی آن‌ها باشیم. به همین جهت برای حضور در سایر مراکز فروش خودرو در پایتخت آماده خدمات رسانی هستیم.»


مجموعه خودرو45 در حال حاضر دارای بیست و شش شعبه در تهران و سایر شهرهاست. شعب این مجموعه در شهرهایی همچون، تهران (۱۰ شعبه)، البرز (۲ شعبه)، مشهد، تبریز، اصفهان، اهواز، شیراز (۲ شعبه)، آمل، بابل، ساری، قائم شهر، گرگان و یزد به صورت فعال در حال خدمات رسانی است. در راستای توسعه خدمات رسانی به فروشندگان خودرو در سطح کشور، شعب خودرو45 تا پایان سال جاری رو به افزایش است.


آغاز فعالیت شعبه خودرو۴۵ در مرکز خرید و فروش چیتگر

با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، اولین شعبه خودرو۴۵ در مرکز خرید خودرویی چیتگر با هدف ارایه خدمات به شهروندان آغار به کار کرد.


فردین رحمان نژاد- معاون توسعه بهره برداری و سرمایه گذاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در آیین افتتاح و بهره برداری شعبه خودرو ۴۵ اظهار کرد: «امیدواریم شعبه بعدی این سامانه در مرکز خودرویی شهید دوران واقع در شرق تهران، به زودی افتتاح شود.»


وی با اشاره به سوابق شرکت ساماندهی در موضوع خرید و فروش خودرو گفت: «شرکت ساماندهی از ۲۰ سال پیش بر اساس اساسنامه برای ارایه خدمات آسان، ایمن و همچنین جلوگیری از ایجاد سد معبر در شهر تهران وارد این عرصه شد.»


رحمان نژاد با اشاره به اهداف مشترک شرکت ساماندهی و سایت خودرو۴۵ مبنی بر دسترسی آسان ارزان و اینا شهروندان برای خرید و فروش خودرو ادامه داد: «شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، در سال های اخیر خدمات خرید و فروش خودرو را در مساحتی حدود ۲۰ هکتار در مراکز شهید دوران و چیتگر و خاوران به صورت سنتی به شهروندان ارایه می‌دهد.»


وی با اشاره به روند هوشمندسازی ارابه خدمات به شهروندان در این دوره مدیریت شهری تصریح کرد: «با این هدف، شرکت ساماندهی تصمیم گرفت به جای رقابت با بخش خصوصی، با به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌ها سطح خدمات را بالا برده تا شهروندان از این موضوع منتفع شوند.»


معاون توسعه، بهره برداری و سرمایه گذاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ادامه داد: «در همین خصوص مکاتباتی با شرکت های فعال در این حوزه با بخش خصوصی انجام شد و یا برگزاری چندین جلسه و مذاکره حضوری، ارزیابی های لازم انجام گرفت و در نهایت زمینه همکاری با سایت خودرو۴۵ ایجاد شد.»


سعی ما بر این است تا روند این همکاری ها ادامه دار بوده و بتوانیم از توانمندی های سایر شرکت‌ها در ظرفیت های شهرداری تهران در این حوزه استفاده کنیم.


مراسم افتتاحیه بیست و ششمین شعبه خودرو45 در مرکز خودرویی چیتگر، روز سه شنبه ۲۸ شهریورماه، با حضور فردین رحمان نژاد،معاون توسعه، بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، اصحاب رسانه و مدیران مجموعه خودرو45 برگزار شد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه