شبکه‌های اجتماعی

سوئدی‌های متفاوت

ولوو از حضور در نمایشگاه ژنو انصراف داد

ولوو به دنبال کردن اهداف خود مشغول است. نسل جدید S60 را به زودی در افتتاحیه کارخانه جدیدش در Charleston در کارولینای جنوبی رونمایی می‌کند. ولوو دیگر تعهدی به شرکت در رویداد‌های بزرگ بین المللی ندارد، چرا که این برند سوئدی اخیرا اعلام کرده است که برنامه‌ای برای حضور در نمایشگاه ژنو 2019 ندارد. در عوض، کمپانی در نظر دارد تا برنامه‌ها‌ و رویداد‌های اختصاصی خودش را برای معرفی محصولات جدیدش دنبال کند.
تغییرات مداوم در صنعت خودروسازی، مخاطبین جدید و راه‌های جدید برای آوردن محصولات ولوو به بازار را پدید آورده‌اند. این را بیورن آن‌وال، معاون ارشد استراتژی برند و خرده فروشی مجموعه ولوو می‌گوید. او همچنین اضافه می‌کند که در افق‌های پیش روی این کمپانی، به نمایشگاه‌هایی همچون ژنو کم‌تر توجه شده است. او در جای دیگر بیان می‌کند: «حضور کلیشه‌ای در رخداد‌های جهانی صنعت خودرو، دیگر قابل قبول نیست. ما باید ارتباطات خود را بر اساس سطح امکاناتمان در چگونگی پیام رسانی‌، زمان بندی و ماهیت تکنولوژی ارائه دهیم.»
به عنوان نمونه‌ای از رخداد‌هایی که ولوو به طور انحصاری برای معرفی محصولات جدیدش برگزار می‌کند، کمپانی برنامه‌ای برای معرفی مدل جدید S60 در پایان همین ماه، در مراسم افتتاحیه یکی از سایت‌های تولیدی جدیدش در سر دارد. همچنین در گذشته هم نمونه‌های مشابه با چنین برنامه‌هایی برگزار شده‌اند که آخرین مورد آن را می‌توان به سال گذشته و جریان رونمایی از کراس‌اوور XC40 در هفته مد و فشن در شهر میلان، نسبت داد.
S60 جدید با دو نوع پیشرانه‌ از خانواده موتور‌های Drive-E ولوو در دسترس خواهد بود. همچنین دو موتور هیبریدی نیز در مدل پایه نصب می‌شوند که نمونه اول از نوع T6 تویین با 340 اسب بخار قدرت و گزینه دوم، T8 تویین 390 اسب بخاری است. همان طور که پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمدند، هیچ نسخه دیزلی در فهرست انتخاب‌ها وجود ندارد. ولوو این مدل را انحصارا در سایت Charleston کارولینای جنوبی تولید خواهد کرد.
ولوو دوری از نمایشگاه‌های خودرو را از سال 2014 در پیش گرفت. زمانی که کمپانی سوئدی رسما اعلام کرد که حضور نمایشگاهی خود را تنها به رویداد‌های اصلی در ژنو، دیترویت، شانگهای و پکن محدود می‌کند. این شرکت تصمیم گرفت تا با راه اندازی کنفرانس‌ها و سخنرانی‌های اختصاصی برای مدل‌های جدید، راهی بهتر و سریع‌تر برای ارتباط با مشتریان ایجاد کند. از دیدگاه رسانه‌ها، این انتخاب منجر می‌شود تا معرفی محصول جدیدی از ولوو بر خلاف گذشته، در سایه رونمایی‌های جنجالی دیگر برند‌ها نماند و محصولات آن‌ها بیش‌تر از قبل به چشم بیایند.

نظر دهید


در همین زمینه