شبکه‌های اجتماعی

Hongqi H6
Hongqi H6
پیروی از خط مشی طراحی خارجی

 

هونگچی در حال تکمیل لاین آپ خود است و پیش از آنکه سدان جدید خود یعنی H6 را در نمایشگاه گوانگژو ماه آینده رونمایی کند، عکس‌های بدون کاور آن منتشر شد.


مانند هر خودروسازی، هونگچی نیز از یک خط مشی برای طراحی خارجی خود استفاده می‌کند که با یک نگاه به آن متوجه خواهید شد که خودروهونگچی H6 محصولی از این شرکت است. H6 نیز از این قائده مستثنی نیست و به لطف چراغ‌های نازک زاویه‌دار با تزئینات کروم و نشان قرمز که به صورت عمودی از جلو کاپوت تا جلوپنجره کشیده شده به دیگر محصولات هونگچی شباهت دارد. سقف با شیبی ملایم به شیشه عقب می‌رسد که فرمی نرم و سیال به آن بخشیده تا مقاومت در برابر هوا کمتر شود. نمای پشت با چراغ‌های عمودی پیوسته، درب صندوق با اسپویلر یکپارچه و سپر عقب منحنی که دو خروجی اگزوز پنج ضلعی در مرکز آن قرار دارد جذاب‌ترین بخش H6 به حساب می‌آید. تکمیل کننده طراحی خارجی، مجموعه رینگ‌های بزرگ با طرح پُر پَره پیچیده است.


همانطور که از نام این سدان پیداست، این مدل مابین H5 و H7 قرار خواهد گرفت و از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتر توربو استفاده می‌کند که 221 اسب‌بخار در نمونه پایه و 248 اسب‌بخار قدرت در مدل پرچمدار تولید می‌کند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه