شبکه‌های اجتماعی

هونگچی S9 هیبرید گران‌ترین خودروی چینی
Automobile Farsi - Hongqi S9 PHEV hypercar

قیمت ابرخودروی هونگچی مشخص شد

هونگچی، در سپتامبر سال 2019، در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت دو کانسپت تماشایی را به نمایش گذاشت. یک ابر خودرو به نام هونگچی S9 هیبرید و یک شاسی‌بلند الکتریکی به نام هونگچی E115.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، قرار است هونگچی S9 هیبرید از سال آینده تولید شود و همان‌گونه که سال گذشته اعلام شده بود، تنها 70 دستگاه از این هیولای چینی ساخته خواهد شد. اما خبر خوش برای کلکسیونرهای ابرخودروها این است که قیمت اعلام شده از سوی هونگچی برای این خودرو بسیار کم‌تر 2.2 میلیون دلاری است که سال پیش شایعه شده بود و این خودرو با قیمت 10 میلیون یوآن، تقریبا برابر با 1.45 میلیون دلار فروخته خواهد شد.
در حال حاضر قیمت 10 میلیون یوآنی برای هونگچی S9 هیبرید، آن را به گران‌ترین اتومبیل تاریخ خودروسازی چین تبدیل می‌کند. اگر فکر می‌کنید این قیمت برای یک خودروی چینی گزاف است، با هم ادعاهای هونگچی درباره عملکرد هونگچی S9 هیبرید را مرور می‌کنیم.


قوای محرکه هونگچی S9 هیبرید توان تولید قدرت 1400 اسب‌بخار را دارد و تنها در 1.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت هونگچی S9 هیبرید نیز 400 کیلومتر بر ساعت است. اگر این اعداد جذاب و تماشایی به واقعیت بپیوندد، هونگچی S9 هیبرید در ردیف سریع‌ترین خودرهای سواری دنیا قرار خواهد گرفت.
چیزی که درباره قوای محرکه هونگچی S9 هیبرید منتشر شده این است که موتور درون‌سوز آن یک نمونه V8 توربوشارژ است، اما بدون تردید یک یا چند موتور الکتریکی نیز در کنار این موتور درون‌‌سوز نیرو تولید می‌کنند.
نکته دیگر در مورد هونگچی S9 هیبرید این است که وزن آن بسیار پایین است، چراکه ساختار کلی بدنه آن از فیبرکربن تشکیل شده است و حتی رینگ‌های آن از مواد سبک وزن ساخته شده است.

نظر دهید


در همین زمینه