شبکه‌های اجتماعی

سیتروئن C3 ایرکراس 2021 رونمایی شد + عکس
Automobile Farsi - 2021 Citroen C3 Aircross

تغییرات تازه برای کراس اوور کوچک سیتروئن


سیتروئن نسخه فیس‌لیفت C3 ایرکراس را برای سال 2021 رونمایی کرد. این نسخه، افزون بر تغییراتی که در نمای جلو تجربه کرده، گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی و ویژگی‌های جدید برای راحتی سرنشین‌ها همراه شده است.


سیتروئن C3 ایرکراس فیس‌لیفت، با تغییراتی در نمای جلو که با الهام از خودروی مفهومی CXperience طراحی شده شامل مجموعه سپر و جلوپنجره جدید می شود و افزو بر آن چراغ‌های جلو به صورت استاندارد به نوع LED تغییر یافته است. این تغییرات را جانمایی بالاتر درپوش موتور تکمیل می‌کند و سیتروئن C3 ایرکراس 2021 را در ردیف خودروهایی مانند نسل جدید C4 قرار می‌دهد.


باید به این نکته اشاره کرد که سیتروئن C3 ایرکراس 2021 در مجموع 70 ترکیب بندی گوناگون برای نمای بیرونی ارائه می‌شود تا نسبت به نسخه پیشین خود امکان شخصی‌سازی بیشتری داشته باشد. از گزینه‌های جدید پیش روی مشتری‌ها، سه رنگ جدید برای بدنه است که شامل «خاکستری خاکی»، «آبی ولتایی» و «سفید قطبی» می‌شود و از مجموع هفت رنگی که برای بدنه و سه رنگی که برای سقف می‌توان انتخاب کرد، دو ترکیب رنگی خیره کننده دیده می‌شود.


داخل کابین سیتروئن C3 ایرکراس 2021 نیز یک نمایشگر سرگرمی 9 اینچی با کیفیت تصویر بهتر در نظر گرفته شده که امکان اتصال با سیستم‌های اپل کار پلی و اندروید اتو سازگار است. گزینه‌های انتخابی نیز شامل شارژر وایرلس و دستیار اتصال سیتروئن می‌شود.
سیتروئن C3 ایرکراس 2021 می‌تواند با 12 ایمنی فعال از جمله هدآپ دیسپلی رنگی، ترمز ایمنی فعال، دستیار پارک و جدیدترین دوربین دید عقب سیتروئن همراه شود. سیستم گریپ کنترل پیشرفته سیتروئن به همراه دستیار حرکت در سراشیبی نیز به عنوان گزینه‌های انتخابی ارائه می‌شود. با وجود این که سیستم تمام چرخ محرک برای این خودرو در نظر گرفته نشده است، سیستم گریپ کنترل در بیشتر سطوح کنترل خودرو را بهبود می‌دهد.


سیتروئن C3 ایرکراس 2021 با پیشرانه‌های بنزین و دیزلی عرضه می‌شود که شامل یک نمونه 1.2 لیتری توربوشارژ بنزینی با خروجی‌های 108 و 128 اسب بخار می شود. در سری موتورهای دیزلی یک نمونه 1.5 لیتری 108 اسب بخار و یک نمونه 1.6 لیتری 118 اسب بخاری پیش روی مشتری‌ها قرار دارد.
اولین نمونه‌های سیتروئن C3 ایرکراس 2021 از ماه ژوئن وارد نمایندگی‌های سیتروئن در سراسر اروپا می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه