شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - چری TJ-1
تنها چهارچرخ محرک در بازه قیمتی  14.500 دلار

 

عکس‌هایی که مشاهده می‌کنید متعلق به جدیدترین کراس‌اوور چری با کد کارخانه TJ-1 است. چری برای انتخاب نام برای این خودرو دست به دامان مردم شده و انتظار می‌رود اواخر ماه جولای این کراس‌اوور را به بازار عرضه کند. این کراس‌اوور تنها گزینه چهارچرخ محرک در بازه قیمتی 14.500 دلار به حساب می‌آید.


طراحی خارجی چری TJ-1 با محصولات فعلی چری تفاوت دارد و برخلاف دیگر نمونه‌ها از جلوپنجره مستطیلی صاف با تزئینات کرومی همراه با ترند اسپلیت هدلایت بهره می‌برد که طرح ماتریسی دارد. نمای جانبی چری TJ-1 به دور از هرگونه پیچیدگی طراحی شده و تنها پف گلگیر‌های عقب که به واسطه شبرنگ روی سپر ایجاد شده، سقف معلق و دستگیره‌های مخفی این بخش را از سادگی خارج می‌کند. نمای عقب شباهتی به فونیکس FX دارد و از دو خروجی اگزوز فیک بهره می‌برد. ابعاد این خودرو برابر با 4515، 1865، 1680 و فاصله بین دو محور 2675 میلی‌متر است که فضای خوبی در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

 


کابین چری TJ-1 نیز مانند طراحی خارجی کاملا متفاوت طراحی شده و تنها در دو رنگ سفید و سیاه با حداقل دکمه فیزیکی، نمایشگر عمودی 14.8 اینچ، هدآپ دیسپلی، پد شارژ وایرلس به بازار عرضه می‌شود. نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی از Qualcomm 8155 استفاده می‌کند و از قابلیت Fota، تشخیص چهره، سیستم کمک رانندگی سطح دو بهره می‌برد. دیگر امکانات چری TJ-1 شامل فرمان چرمی، صندلی جیر، گرمکن و سردکن صندلی، ماساژور و سیستم صوتی Sony می‌شود.


انتظار می‌رود چری این نمونه را با دو نوع قوای محرکه به بازار عرضه کند. اولین نمونه چری TJ-1 دارای پیشرانه 1.6 لیتر توربو است که با گیربکس 7 سرعته دوکلاچه عرضه می‌شود و دومین نسخه از نوع پلاگین هایبرید با پیشرانه 1.5 لیتر توربو و سیستم 4WD خواهد بود که در حالت تمام برقی با یکبار شارژ تنها 100 کیلومتر برد مسافت دارد. در صورتی که باک و باطری شاسی بلند چری پُر باشد، TJ-1 می‌تواند مسافت 1200 کیلومتر را طی کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه