شبکه‌های اجتماعی

بیانیه شرکت پرشین خودرو پیرامون مدیرعامل ایران خودرو!
اتومبیل فارسی - پرشیا خودرو

پیرو انتشار تصویری از مدیر عامل گروه ایران‌خودرو


پیرو انتشار تصویری از مدیرعامل مجموعه ایران‌خودرو، مهدی خطیبی در زمان حضور ایشان در شرکت پرشیا خودرو و مورد توجه قرار گرفتن این تصویر در برخی کانال‌های تلگرامی و انتقاد از تفاوت پوشش ایشان در زمان حضور در پرشیا خودرو و ایران خودرو، روابط عمومی مجموعه پرشیا خودرو به جهت شفاف‌سازی و رفع سوءتفاهم پیش‌آمده مواردی را به اطلاع می‌رساند.

 

مهدی خطیبی مدیرعامل گروه خودروسازی ایران‌خودرو، در سنوات گذشته در مجموعه پرشیا خودرو مشغول به فعالیت بوده‌ و یکی از مدیران اسبق این مجموعه محسوب می‌شود.


به کمک مدیران توانمندی مانند ایشان، شرکت پرشیا خودرو توانسته بیش از 17 سال به‌عنوان نماینده شرکت بزرگ BMW و MINI در ایران فعالیت خود را ادامه دهد. مجموعه پرشیا خودرو در مدت زمان فعالیت خود، ضمن رعایت قوانین داخلی و خارجی و به کمک مدیرانی توانمند، موفقیت خود را به اثبات رسانیده است.


پیرو ارتباط مستقیم مجموعه پرشیا خودرو با شرکت BMW آلمان و الزام به رعایت قوانین بین‌المللی شرکت مادر (BMW) در زیرمجموعه‌های سراسر جهان و همچنین به جهت رعایت هویت سازمانی (CI) مجموعه، فرم سازمانی (Dress Code) اختصاصی با در نظر گرفتن قوانین داخلی و هم‌راستایی با قوانین بین‌المللی برای پرسنل و مدیران مجموعه در نظر گرفته شده است که تمام افراد در کلیه رده‌های سازمانی ملزم به رعایت این پوشش هستند.


این مسئله در تمامی شرکت‌های معتبر بین‌المللی در سطح جهان و نمایندگان آن‌ها در ایران امری رایج است و تمامی پرسنل و مدیران در تمامی سطوح سازمانی از آن پیروی می‌کنند.


پیرو این مهم، مهدی خطیبی مدیریت فعلی گروه خودروسازی ایران‌خودرو، در زمان حضور در شرکت پرشیا خودرو، همچون سایر پرسنل و مدیران، پیرو قوانین داخلی مجموعه و فرم و پوشش سازمانی مصوب بوده‌اند و استفاده ایشان از این پوشش، در محیط کاری مجموعه پرشیا خودرو و بر اساس قوانین ذکر شده بوده است.


در انتها لازم به ذکر است این بیانیه تنها در راستای رعایت اخلاق حرفه‌ای و کاری منتشر شده است.


برای جناب خطیبی در ادامه راه فعالیت‌هایشان، توفیقات روزافزون و سلامتی از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نماییم.

 

AutomboileFa پرشیا خودرو 

نظر دهید


در همین زمینه