شبکه‌های اجتماعی

شرکت داتیس خودرو به عهد خود وفا کرد
روتیتر

شرکت داتیس خودرو به عهد خود وفا کرد و اصل و سود قرارداد مشتریان را پرداخت نمود. در ماه‌های گذشته تصمیم نادرست صنعت خودرو با چالش‌های بزرگی روبه‌رو کرد. بزرگترین این چالش‌ها عدم تحویل خودرو به مشتریان از سوی شرکت‌های وارد کننده خودرو یا گری مارکت‌ها بود. شرکت داتیس خودرو نیز یکی از این شرکت‌های واردکننده اتومبیل بود که بعد از تصمیم لحظه‌ای از سوی وزارت صنعت دچار چنین مشکلی شد. مدیران داتیس خودرو تصمیم گرفتند تا برای حفظ نام برند داتیس و رضایت مشتریان مبالغ اخذشده از آنها را با سود تعیین شده در قرارداد به مشتریان بازگردانند .

هفته گذشته محمدرضا علی نقی عضو هیات مدیره هلدینگ داتیس در نشستی با دعوت از برخی مشتریان تصمیم هیات مدیره را برای پرداخت تعهدات این شرکت به اطلاع آن‌ها رساند. تصمیمی که باعث شد تا در سه شنبه آخر سال داتیس خودرو در اقدامی پسندیده و بر طبق جدول زمان‌بندی شده توسط هیات مدیره مبالغ اخذ شده از مشتریان را با سود تعیین شده در قرارداد پرداخت نماید .
محمدرضا علی نقی در جلسه با مشتریان داتیس خودرو اعلام کرد: «بر اساس جدول تعیین شده به زودی با دیگر مشتریان جلساتی برگزار خواهد شد و با همدلی و کمک مراجع محترم قضایی می‌توانیم مبالغ دیگر مشتریان را به آنها باز گردانیم.»
در این جلسه م . ف یکی از مشتریان داتیس خودرو در دیدار با عضو هیات مدیره هلدینگ داتیس گفت : «جوسازی برخی رسانه‌ها نباید بر مشتریان تاثیری داشته باشد بلکه با تعامل و فرصت به کارآفرینان جوان می‌توان به خوبی مشکلات را پشت سرگذاشت.»

نظر دهید


در همین زمینه