شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - امداد خودرو ایران
قابل توجه دارندگان محصولات ایران خودرو

همواره یکی از دردسرهای رانندگان هنگامی است که خودرو در مسیر یا در حال استفاده دچار خرابی می‌شود، این موضوع چالش برانگیز است، اضطراب و تشویشی که هنگام خرابی خودرو ایجاد می‌شود بر کسی پوشیده نیست و در این زمان اعتماد و درخواست خودروی امدادی برای تعمیر در محل یا انتقال خودرو بر این اضطراب اضافه می‌کند.

 

در این زمان استفاده از خدمات شرکت امدادی معتبر می‌تواند دغدغه را کاهش داده و گستردگی آن در سطح کشور می‌تواند حتی باعث اطمینان خاطر راننده یا مصرف کننده خودرو شود. از طرف دیگر نبود چنین شرکت‌های معتبری می‌تواند مشکلاتی نظیر کمبود دانش فنی تعمیرکار، عدم رعایت استانداردها، تحمیل هزینه‌های گراف می‌تواند باعث خسارات جبران ناپذیر مالی و روحی شود.

 

امداد خودرو ایران به عنوان شرکت متولی عرضه خدمات امدادی جاده‌ای و درون شهری محصولات ایران خودرو است نسبت به ارائه خدمات به خودروهای معیوب اقدام می‌کند. این خدمات نه تنها در سفر بلکه بعد از شیوع بیماری کرونا به خدمات در محل نیز ارتقا یافت و امروز یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهنده خدمات خودرویی در محل در اختیار امداد خودرو ایران است.

 

در کنار استفاده از افراد مجرب و دوره دیده برای ارائه خدمت به خودروهای معیوب یکی دیگر از مزیت‌های بهره‌گیری از خدمات امداد خودرو ایران دسترسی این شرکت به قطعات اصلی و مورد تایید شرکت ایساکو است. همواره با گسترش توزیع قطعات تقلبی محصولات ایران خودرو این دغدغه برای آن دسته از مشتریان خدمات پس از فروش ایران خودرو است که در زمان بروز عیب در خودرو قطعات با کیفیتی جایگزین قطعات معیوب خودرو شود که امداد خودرو ایران با توجه به رسالتی که داشته از بهترین قطعات خودرو استفاده کرده که مورد تایید شرکت ایساکو بوده و همراه با آن ضمانت قطعات نیز به مشتری ارائه خواهد شد.

 

در کنار گستردگی ناوگان امداد خودرو ایران در سطح کشور، ارائه قطعات خودرو مطمئن دیگر مزیت این شرکت امدادی محصولات ایران خودرو رعایت اصول علمی و فنی در ارائه خدمات است، ارائه خدمات طبق دستورالعمل‌های تعیین شده دیگر مزیتی است که افراد دوره دیده این شرکت داشته و یکی از اصول خدشه ناپذیر یکسان بودن آن در سراسر کشور است.
امداد خودرو ایران در سطوح مختلف مسئولیت امدادرسانی به درخواست کنندگان را دارد که شامل پایگاه‌های ثابت امدادی، سرویس در محل، حمل خودرو به تعمیرگاه مجاز، موتورسیکلت‌های امدادی، فراامداد، امداد پلاس و خودروهای امدادی سمند است.

 

استفاده از تکنولوژی‌های روز و بهره‌گیری از راه‌های ارتباطی متعدد همچون پاسخگویی تلفنی 24 ساعته از طریق تلفن سراسری 096440 برای ارائه خدمات، قابلیت استفاده از اپلیکیشن برای تعیین دقیق محل حادثه یا گرفتن خدمات، ثبت تمام خدماتی که تا قبل از آن خودرو از نمایندگی ایران خودرو و امداد خودرو ایران دریافت کرده است باعث شده تا امداد خودرو ایران بتواند بهترین خدمات لازم را در اختیار دارندگان محصولات ایران خودرو در سراسر کشور قرار دهد.

نظر دهید