شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - اتوبوس اسنا
در ادامه قرارداد منعقد شده گروه بهمن با شهرداری تهران:

شرکت خودروسازی اسنا پیرو قرارداد فی مابین با شهرداری تهران، ۲۵ دستگاه اتوبوس درون شهری دیگر را راهی پایتخت کرد. شرکت اسنا که زیر مجموعه گروه بهمن محسوب می شود و در تولید اتوبوس درون شهری توانسته گام های موثری بردارد، هفته گذشته 25 دستگاه از محصولات تولید شده خود را به رانندگان تهرانی تحویل داد تا در آینده ای نزدیک در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت بکارگیری شوند.
آبان ماه امسال نیز در راستای تعهدات منعقد شده، شرکت اسنا ۲۵ دستگاه اتوبوس را با تمام تجهیزات در تبریز به ناوگان اتوبوسرانی تهران تحویل داد.


همچنین قرار است تا پایان سال اولین اتوبوس برقی اسنا تولید و عرضه شود. لازم به یادآوری است؛ شرکت اسنا آمادگی دارد هر ماه تعدادی از این اتوبوس‌ها را مطابق قرار داد تحویل دهد؛ البته تحویل اتوبوس ها مستلزم متعهد بودن شهرداری تهران به قرارداد فی مابین است. گفتنی است؛ شرکت اسنا برای تحویل ۵۰ دستگاه اتوبوس‌های دو کابین یا همان BRT به کلان شهر اصفهان نیز قراردادی منعقد کرده است.


همچنین این شرکت تولید کننده اتوبوس با کلان شهر مشهد نیز برای تحویل تعدادی از اتوبوس‌های دو کابین و تک کابین وارد مذاکره شده است و به زودی اتوبوس برقی شهری ۹ متری وارد خط تولید خودروسازی اسنا خواهد شد. گفتنی است؛ تاکنون از قرارداد ۵۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری با شهرداری تهران، ۷۳ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تحویل داده شده است.

 

یادآور می شود؛ اتوبوس تولیدی شرکت اسنا ۱۲ و ۱۸ متری بوده و در زمره اتوبوس‌های مدرن و پیشرفته محسوب می‌شوند. اتوبوس‌های یاد شده از امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، امکانات ویژه افراد کم‌توان و سالمند و فناوری‌های پیشرفته حفاظت از مسافران برخوردار بوده و با اتکا به توان مهندسان و کارگران ایرانی ساخته شده‌اند. در عین حال در داخل این اتوبوس‌ها و تمام صندلی‌ها پورت اختصاصی شارژ USB تعبیه شده و مسافران تا رسیدن به مقصد می‌توانند باتری تلفن خود را نیز شارژ کنند. همچنین در اتوبوس‌ها از سیستم شبیه‌ساز سه بعدی همه جانبه برای حفظ ایمنی در مسیرهای پرتردد استفاده شده است.

نظر دهید


در همین زمینه