شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کابین ونوسیا XV6
طراحی داخلی ونوسیا XV6 به نمایش در آمد

 

کابین ونوسیا XV6 به طور رسمی تصاویر منتشر شد، این اولین مدل از ونوسیا است که روی پلت‌فرم تمام الکتریکی این شرکت بنا شده است، طراحی ونوسیا XV6 به تازگی پایان یافته و در همین ماه میلادی به طور رسمی رونمایی خواهد شد و از سال آینده میلادی به بازار چین عرضه می‌شود.


تصاویر ونوسیا XV6 تمام الکتریکی نشان می‌دهد فضای داخلی خودرو کاملا ساده طراحی شده است. در مرکز داشبورد ونوسیا VX6 نمایشگر مرکزی تعبیه شده که دکمه‌های فیزیکی نیز درست زیر آن قرار دارد. فرمان این اتومبیل دو پره‌ای بوده و به جای نشانگرهای سنتی از کلاستر دیجیتالی استفاده شده است . گفتنی است کنسول مرکزی جداکننده کامل فضای بین راننده و سرنشین نبوده و قسمت پایین کنسول نیز متحرک است.


در مجموع 20 فضای ذخیره‌سازی برای قرار دادن اشیا مختلف در ونوسیا VX6 تعبیه شده که حجم فضای بار فقط در این خودرو 490 لیتر است. علاوه بر این فاصله پدال تا در عقب خودرو 3109 میلی‌متر بوده و طول فضای سرنشینان 1934 میلی‌متر است که ضریب تسخیر فضای این اتومبیل به 67 درصد می‌رسد.


با نگاهی به ظاهر ونوسیا XV6 تمام الکتریکی جدید به نظر می‌رسد ونوسیا از طراحی خودروی مفهومی استار در VX6 استفاده می‌کند. در نمای جلوی خودرو جلوپنجره بسته است تا نشان دهد این مدل یک خودرو برقی است.


ونوسیا VX6 از نظر اندازه بدنه دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4658، 1890 و 1656 میلی‌متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز به 2850 میلی‌متر می‌رسد. همچنین برای این محصول رینگ‌هایی در سه اندازه 17،18 و 19 اینچ در نظر گرفته شده است.


ونوسیا VX6 به باتری لیتیوم آهن فسفات CATL مجهز خواهد شد که دارای توان 160 کیلووات است . علاوه بر این، حداکثر سرعت قابل دستیابی این محصول 165 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

 

نظر دهید


در همین زمینه