شبکه‌های اجتماعی

چری XC، تهاجمی‌تر از خانواده تیگو
Automobile Farsi - Chery XC

هویت تازه برای شاسی‌بلندهای شرکت چری

 

 

همین چند روز پیش اولین عکس‌های جاسوسی کراس‌اوور آینده چری لو رفت و به هنوز در کارخانه چری این مدل با کد XC شناخته می‌شود. چری به صورت به تصاویر لو رفته واکنش نشان داده و در شکل خاصی با تصاویر رنگی پرده از این مدل جدید تا حدی برداشت. به نظر می‌رسد این چری XC هویت نو در شاسی‌بلندهای آینده چری به حساب می‌آید.

 

      بخوانید > تیگو8 پرو مدیران خودرو به روزترین خودروی بازار کشور

 

چری جدید تهاجمی‌تر از مدل‌های فعلی و حتی خانواده گسترده تیگو خواهد بود، سقف پایین‌تر، خط لبه بلند‌تر و روح تندتر از مشخصات و روح طراحی XC حکایت دارد. جالب آن‌که در تصاویر چری کاملا قسمت جلوپنجره خودرو استتار شده است. هرچند این عمل به نظر می‌رسد که برای عدم تشخیص بنزینی یا الکتریکی بودن خودرو به استتار شده اما طبق اطلاعات اولیه به دست آمده چری XC از پیشرانه بنزینی برخوردار است.

 

AutomobileFa Chery XC 03

 

این کراس‌اوور طبق اطلاعات لو رفته از دو پیشرانه 1.6 لیتری و 2 لیتری توربو برخودار است و فضای داخلی آن مطابق با آخرین مد روز و استفاده شده در خودروهای چری است و نمایشگر بزرگ بهره می‌‌برد. نسخه تولیدی این کراس‌اوور در نیمه دوم سال 2022 به بازار عرضه شده و برای اولین بار در نمایشگاه خودروی گوانژو چین به نمایش گذاشته می‌شود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه