شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - چری EQ7
افزایش ۵۰ درصدی در آمار سال به سال


چری اخیرا آمار فروش ماه اکتبر خود را متشر کرده است. این گروه چینی در ماه اکتبر، ۲۰۰ هزار و ۳۱۳ دستگاه خودرو فروخته که افزایش ۵۰.۸ درصدی آمار سال به سال را نشان می‌دهد. این برای اولین بار است که چری توانسته در یک ماه، بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه بفروشد و رکورد جدیدی را در این بخش ثبت کند. گروه چری در هر چهار ماه گذشته،‌ رکورد جدیدی در فروش ماهانه داشته است. مجموع خودروهای فروخته‌شده این گروه از ژانویه تا اکتبر نیز ۱ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه بوده که رشد ۴۱.۶ درصدی در آمار سال به سال را نشان می‌دهد.

با نگاه به آمار جزئی برندهای این گروه، به اطلاعات دقیق‌تری می‌رسیم. برند چری در ماه اکتبر موفق به فروش ۱۴۰ هزار و ۳۶۰ دستگاه شده که افزایش ۵۰.۳ درصدی در آمار سال به سال را نشان می‌دهد. فروش کلی این برند نیز از ژانویه تا اکتبر، ۱ میلیون و ۴۹ هزار و ۷۳۴ دستگاه بوده که در آمار سال به سال، افزایش ۳۸.۵ درصدی را به نام خود ثبت کرده است. همچنین، این اولین بار است که برند چری موفق به فروش بیش از ۱ میلیون دستگاه در طول یک سال می‌شود. آمار فروش برند Xingtu در ماه اکتبر، ۱۴ هزار و ۸۳۴ دستگاه بوده که افزایش ۱۲۷.۹ درصدی سالانه را نشان می‌دهد. میزان فروش آن در طول ماه‌های ژانویه تا اکتبر هم ۹۴ هزار و ۹۱۹ دستگاه بوده که در آمار سال به سال، افزایش ۱۲۱.۱ درصدی را ثبت کرده است. برند Jietu در ماه اکتبر، ۳۸ هزار و ۵۳ دستگاه فروخته که به معنای ۵۱.۲ درصد رشد در آمار سال به سال است. میزان فروش آن از ژانویه تا اکتبر هم ۲۳۲ هزار و ۸۲ دستگاه بوده که افزایش ۶۴.۷ درصدی در آمار سال به سال را نشان می‌دهد.

 

AutomobileFa Chery October Sale Specific 14020815

گروه چری در ماه اکتبر، ۲ محصول با فروش بیش از ۲۰ هزار دستگاه و ۴ محصول با فروش بیش از ۱۰ هزار دستگاه داشته است. تیگو ۸ و تیگو ۷، ستاره‌های ۲۰ هزار دستگاهی بوده‌اند و مدل‌هایی مثل تیگو 5x، اومنگدا و روییز ۸ نیز به افزایش آمار فروش کمک کرده‌اند. مدل Jietu ترولر نیز که از عرضه آن فقط یک ماه گذشته است، تا به حال بیش از ۳۵ هزار سفارش داشته که آن را به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های بازار تبدیل می‌کند.

گروه چری همچنین در ماه اکتبر، از دستاوردهای خود در زمینه فناوری‌های پیشرفته خودرو نیز رونمایی کرده است. معرفی سیستم‌های خودران RoboTaxi، مدل‌های مفهومی جذاب و مثال‌زدنی و عرضه چندین مدل مبتنی بر انرژی‌های جدید از جمله فعالیت‌های چری در این بخش بوده است.

برنامه چری برای فصل چهارم امسال، عرضه چندین مدل سوپرهیبریدی و البته محصولات الکتریکی مجهز و لوکس E0X است. هدف آن‌ها نیز گسترش دادن خانواده هیبریدی‌های مجموعه به ۲۴ مدل جدید و ۱۵ محصول الکتریکی در طول ۲ سال آینده است. محصولات مجموعه مدل‌های مبتنی بر انرژی‌های جدید مثل چری Fengyun A8 یا iCAR 03 نیز یکی پس از دیگری معرفی و عرضه خواهند شد.

نظر دهید


در همین زمینه