شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - اجلاس بین‌المللی چری با تمرکز بر انرژی‌های پاک
از 15 تا 20 اکتبر 2023

 

توجه به حفاظت از محیط زیست، سفرهای سبز، توسعه وسایل نقلیه با انرژی کارآمد و انرژی جدید به یک اجماع جهانی تبدیل شده است. اجلاس بین‌المللی چری با تمرکز بر انرژی‌های پاک که از 15 تا 20 اکتبر 2023 در حال برگزاری است با موضوع حفاظت از محیط زیست برگزار شده است.


چری برای رفاه عمومی

در جریان نمایشگاه خودرو شانگهای که در فروردین ماه سال جاری برگزار شده بود، شرکت چری از دو طرح با نام های «۸۰۲۳» و صندوق رفاه عمومی سبز رونمایی کرد.


در اجلاس کنونی نیز چری یک جریان خیریه را اجرا می‌کند و قصد دارد با یونیسف (صندوق بین‌المللی اورژانس کودکان سازمان ملل متحد) و اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) توافق نامه هایی را امضا کند. آنها با یکدیگر در زمینه تهیه غذا، آب سالم، بهداشت و آموزش به کودکان در کشورها و مناطق فقیر همکاری خواهند کرد. به طور همزمان نیز در این اجلاس راه‌حل‌هایی مبتنی بر حفاظت از جنگل‌ها، اقیانوس‌ها، تالاب‌ها و حیات وحش جهانی ارائه می‌ شود، که مظهر ابتکار «چری برای رفاه عمومی» و انجام مسئولیت و تعهد به توسعه پایدار سبز جهانی است.


شهر زیست محیطی

در طول 26 سال توسعه، چری مفهوم سبز را عمیقاً اجرا کرده است. تاکید بر پیشگیری از آلودگی، حفظ انرژی و تولید سبز همواره در دستور کار چری بوده است. این به شرکت چری اجازه داد تا از شهر ووهو به شرکتی با آوازه جهانی تبدیل شود.


در طی "اجلاس بین المللی کاربران چری 2023"، چری یک ابتکار رفاه عمومی جهانی را در ووهو راه اندازی خواهد کرد و طی آن با افراد اثرگذار برای اشائه فرهنگ حفاظت از محیط زیست همکاری خواهد کرد. هدف چری با کمک فناوری سبز پیشرفته در سطح جهانی، کمک به توسعه پایدار اقتصادی شهر و بهبود مستمر محیط زیست، ساختن شهری سبز و زیست محیطی است.


همکاری با دنیای بهتر

در این رویداد که از 15 الی 20 اکتبر در حال برگزاری است چری با تمامی مهمانان خود که متشکل از مشتریان، افراد سرشناس و رسانه های بین المللی و به طور کلی افراد اثرگذار هر کشور هستند یک رویداد دوچرخه سواری بزرگ را در شهر ووهو برگزار می کنند. هدف از این فعالیت به تصویر کشیدن روند جدیدی از جریان زندگی سبز با همکاری یکدیگر و عزمی جهانی است.


همچنین در این رویداد از جدید ترین محصولات چری که مرتبط با سبک زندگی افراد و زندگی سبز آنها در ارتباط است نیز رونمایی می شود.


جزئیات این اجلاس نیز به زودی به سمع و نظر شما خواهد رسید.

 

نظر دهید


در همین زمینه