شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مرسدس بنز B کلاس 2024
همراه با افزایش قدرت

 

در حالی که کراس‌اوورها و شاسی بلند‌ها بازار را قبضه کرده‌اند و بیشترین تقاضا را از آن خود می‌کنند، مینی‌ون‌ها بسیار عجیب و کم فروغ به نظر می‌رسند. با این وجود مرسدس بنز دست از سر B کلاس خود بر نمی‌دارد و آن را با یک فیس لیفت و به روز رسانی برای سال 2023 آماده می‌کند. این شرکت رقیب سنتی خود را با مدل 2Series Active Tourer از یاد نبرده و می‌خواهد همچنان رقابت را با آن حفظ کند.


Sports Tourer نامی است که مرسدس به این خودرو اطلاق می‌کند و شاید به سرعت متوجه تغییرات اعمال شده نشوید و نیاز به کمی دقت داشته باشید. چراغ‌های LED سفارشی به همراه جلوپنجره جدید، سپر جدید و چراغ‌های بازطراحی شده عقب بخشی از این تغییرات هستند. مرسدس چهار گزینه برای رینگ‌های 19 اینچ آلومینیومی این خودرو در نظر گرفته که خریداران با انتخاب پکیج AMG Line می‌توانند از رینگ‌های تیره چند پره بهره ببرند. 10 رنگ بدنه جدید برای انتخاب وجود دارد که اگر هیچکدام باب میل خریداران نبود می‌توانند با پرداخت هزینه بیشتر از پالت رنگ‌های سفارشی استفاده کنند.


طراحی داخل کابین با نمونه قبل از فیس لیفت یکسان است و مانند آن از صفحه نمایش دیجیتال 10.2 اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی موسوم به MBUX و 7 اینچ پشت فرمان استاندارد و یا 10.2 اینچ سفارشی استفاده می‌کند. مرسدس بر روی این خودرو فرمان جدید از جنس چرم ناپا نصب می‌کند که برای اولین بار در پکیج AMG از گرمکن نیز بهره می‌برد.


تریم پایه از دوربین دید عقب، پکیج USB، صندلی‌ها جدید و بهتر به صورت استاندارد بهره‌مند شدند اما در این تریم نیز می‌توان با پرداخت بیشتر، روکش چرم با رنگ جدید و پترن‌هایی مانند ستاره سفارش داد.


مانند گذشته مدل‌های دیزل 180، 200 و 220 به همراه مدل‌های بنزینی 180، 200، 220 و 250 بدون تغییر در خروجی قابل خریداری است. تنها مدل B 250 e به صورت پلاگین هایبرید به جای نسخه تمام الکتریک جایگزین شده که از پیشرانه 1.3 لیتر و موتور بهینه شده برقی استفاده می‌کند که مجموعا 218 اسب‌بخار قدرت و 450 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو در حالت برقی و چرخه WLTP می‌تواند بین 66 تا 77 کیلومتر پیمایش داشته باشد. باطری این خودرو را می‌توان با شارژر 11 و 22 کیلووات شارژ کرد که در حالت 22 کیلووات تنها 25 دقیقه زمان لازم است تا باطری از 10 درصد به 80 درصد برسد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه