ویدیوی تست و بررسی بستیون T77 کراس‌اوور وارداتی گروه بهمن
پنج شنبه, 10 خرداد 1403
ارشیا عباسی
عرضه توسط BM Cars
نگاهی به آمار و تیراژ تولید خودرو در ایران در سال ۱۴۰۲
دوشنبه, 07 خرداد 1403
ارشیا عباسی
تیگارد موتور رکورددار افزایش تولید
بی وای دی سانگ پلاس هایبریدی ۳۰۰ اسب بخاری در راه ایران
یکشنبه, 06 خرداد 1403
مصطفی محدث
سبد محصولات بی وای دی متنوع می شود
مشخصات رسمی ام جی جی تی مخصوص ایران اعلام شد
یکشنبه, 06 خرداد 1403
مصطفی محدث
عرضه توسط فرداموتورز
ام جی ۵ با چه مشخصاتی به ایران می آید؟
جمعه, 04 خرداد 1403
مصطفی محدث
نمایش MG 5  در شوروم جدید فرداموتورز
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - هیوندای i10
شروع تولید از اپریل

 

هفته گذشته بود که عکسی جاسوسی از i10 جدید منتشر و حالا این خودرو به صورت رسمی معرفی شد. فیس‌لیفت و به روز رسانی‌های هیوندای عموما تغییرات آنچنانی ایجاد نمی‌کنند اما امکانات استاندارد بیشتر به همراه تریم N-Line به i10 جدید اضافه شده که ارزش بررسی دارد.


مدل‌های غیر N-Line با 9 رنگ بیرونی قابل دسترس هستند که از بین آنها دو رنگ Lumen Grey وMeta Blue جدید هستند و خریداران می‌توانند هر کدام از این رنگ‌ها را با سقف متضاد مشکی رنگ سفارش دهند. از دیگر تغییرات ظاهری هیوندای آی۱۰ می‌توان به تغییر دیزاین و گرافیک چراغ‌های جلو و عقب و رینگ‌های جدید 15 اینچ جدید اشاره کرد. نمونه‌های N-Line از رینگ‌های 16 اینچ بهره خواهند برد. کابین نیز تغییرات جزئی مانند نورپردازی محیط آبی، تریم بنفش کابین برای صندلی‌ها از جنس تارتان با خطوط عمودی و تزئینات بنفش برای دریچه‌های هوا به خود دیده است.


به عنوان تجهیزات استاندارد حالا هاچبک جذاب هیوندای از کلاستر 4.2 اینچ، پورت USB C در جلو و عقب، نمایشگر 8 اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی، سیستم ناوبری، اتصال بیسیم اندروید اتو و اپل کار پلی، دستیار برخورد از جلو با تشخیص دوچرخه سواران و هشدار باز بودن درب عقب بهره می‌برد.


هیچ صحبتی در خصوص تغییرات فنی هیوندای آی۱۰ منتشر نشده و این بدین معنا است که i10 جدید نیز از همان پیشرانه سه سیلندر 1 و یا 1.2 لیتر در اروپا عرضه خواهد شد. I10 ماه اپریل در کارخانه ازمیت ترکیه ساخته خواهد شد و اولین نمونه‌ها نیمه دوم به مالکین تحویل داده می‌شود.

 

نظر دهید


جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

ویدیوها