شبکه‌های اجتماعی

معرفی نسخه گرافیتی ادیشن برای جمس یوکان

شبح سیاه پوش

 چرخ‌های 22 اینچی جدید و پیشرانه V8 سفارشی 6.2 لیتری، اعتماد به نفس یوکان را اندکی افزایش داده‌اند. جمس یوکان ظاهر جدیدی پیدا کرده است یا دست کم می‌توان گفت که پکیج ظاهری جدیدی به آن اضافه شده است. برای سال 2019، اکنون این SUV فول سایز از آپدیت جدیدی با عنوان گرافیتی ادیشن بهره می‌برد. این ویرایش هم برای تریم‌های استاندارد و هم با آپدیت‌های فنی جدید عرضه می‌شود.

این بسته بصری جدید، بر تعداد انگشت شماری از جزییات ظاهری یوکان تغییراتی را اعمال کرده است که از آن‌ها می‌توان به چرخ‌های جدید، فلاپ‌های جدید بر روی سپر و دیگر قسمت‌های بدنه اشاره کرد که در کنار این‌ها، یک پکیج تقویتی برای پیشرانه قدرتمند یوکان نیز در نظر گرفته شده است. در یوکان گرافیتی ادیشن، رینگ‌ها با نوار‌های نقره‌ای روشن و پس زمینه کربنی براق طراحی شده‌ است. پله‌های مشکی زیر در‌ها، جلوپنجره مشکی پریمیوم، مه‌شکن‌های زنون، رنگ مشکی سفارشی بدنه، ریل‌های سقفی به رنگ سیاه و جایگزینی تمام نوار‌های کرومی دور پنجره‌ها با نوار‌های کربنی همگی به کمک یکدیگر ظاهر این یوکان را وحشی، ترسناک و خاص جلوه می‌دهند.
آپدیت فنی برای یوکان گرافیتی ادیشن به این معنا است که اکنون پیشرانه 5.3 لیتری V8 سابق، جای خود را به یک نمونه 6.2 لیتری 8 سیلندر داده است. این پیشرانه غول آسا، 420 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و گشتاور آن نیز به رقم اعجاب انگیز 623 نیوتن‌متر می‌رسد. این میزان گشتاور با گشاور تولیدی در مدل یوکان Denali برابری می‌کند. همچنین جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک نیز برای هماهنگ شدن با این موتور در نظر گرفته شده است. سیستم Magnetic Ride Control هم از دیگر فناوری‌های موجود بر روی این یوکان است.
افزون بر رینگ‌های 22 اینچی، آپشن‌های دیگری همچون نمایش‌گر 8 اینچی لمسی مجهز به نویگیشن (رهیاب) و سیستم اطلاع رسانی GMC نیز در یوکان گرافیتی ادیشن به صورت استاندارد وجود دارند. "یوکان با این تریم سفارشی، همچنان جایگاه خود در سگمنت SUV‌های پریمیوم، ویژگی‌های لوکس و آمریکایی پسند و شخصیت منحصر به فردش را با قدرت حفظ کرده است." این جمله را Stu Pierce، قائم مقام و مدیر بازاریابی GMC گفته است.
نسخه جدید گرافیتی ادیشن، به طور کامل بر ساختار فنی و توانایی‌های ذاتی یوکان بنا شده است که با تریم مشکی و ظاهر متفاوت خود، مشتریان را قادر می‌سازد تا سبکی منحصر به فرد و جذاب را در بین محصولات GMC تجربه کنند.
هر دو مدل یوکان گرافیتی ادیشن و یوکان گرافیتی ادیشن با پکیج تقویتی (Performance Update)، در دو نسخه دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک در تیپ‌های استاندارد و XL عرضه خواهند شد. تریم گرافیتی همچنین با سه رنگ اختصاصی سفارشی می‌آید: مشکی اونیکس، سفید فراست تریک اوت و آسمان تیره متالیک. هنوز صحبتی از قیمت این خودرو به میان نیانده، اما هر دو پکیج، از پایان تابستان پیش رو در بازار ایالات متحده آمریکا در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

نظر دهید


در همین زمینه