شبکه‌های اجتماعی

اکنون می‌توانید با بیت‌کوین‌هایتان رولزرویس بخرید

یک نمایندگی در هوستون ارز دیجیتالی می‌پذیرد

 بیت‌کوین که به عنوان یک ارز دیجیتالی از محبوبیت بسیاری در سراسر جهان برخوردار است در زمینه‌های مختلف و متعددی پذیرفته شده و استفاده از آن به سرعت در حال گسترش است. از زمانی که در دسامبر گذشته ارزش این ارز بحث برانگیز نزدیک به 20،000 دلار به ازای هر سکه رسید استفاده از آن برای خریداری کالاها و خدمات گوناگونی رواج یافته است. اکنون یک نمایندگی فروشنده محصولات رولزرویس در هوستون آمریکا از این پس بیت‌کوین نیز می‌پذیرد. البته این اولین مرتبه نیست که یک نمایندگی خودروهای خود را با بیت‌کوین به فروش می‌رساند، اما اولین بار است که می‌توان با ارز دیجیتالی بیت‌کوین اقدام به خرید رولزرویس کرد.

تیلمان فرتیتا مالک پست اوک موتورز، نمایندگی‌ای که برای فروش رولزرویس‌هایش بیت‌کوین نیز می‌پذیرد، در رابطه با این موضوع اعلام کرده است که محبوبیت بیت‌کوین و افزایش ارزش آن توجه او را جلب کرده است. او همچنین می‌افزاید: "به عنوان یک فروشنده خودروهای لوکس پرمیوم من همیشه دنبال آن هستم که عالی‌ترین شرایط را پیش روی مشتریان قرار دهم و این همکاری جدید هر کسی را قادر می‌سازد تا خودروهای ما را سریع‌تر و آسان‌تر خریداری کند."
ارزش بیت‌کوین امروز به حدود 6،200 دلار رسیده و برای خرید یک رولزرویس 350،000 دلار باید تقریبا 57 بیت‌کوین بپردازید. البته این مقدار بسته به ارزش متغیر بیت‌کوین ثابت نخواهد بود. از زمانی که  استفاده از این ارز دیجیتالی رونق گرفته است محصولات زیادی را می‌توان با آن خریداری کرد. سال گذشته زمانی که ارزش بیت‌کوین به بالاترین میزان خود رسیده بود، شخصی سعی داشت مک‌لارن  720S خود را به ازای دریافت 25 عدد بیت‌کوین به فروش برساند. در ماه‌های ابتدایی سال جاری نیز یک فروشنده خودرو در کالیفرنیا شروع به فروش بوگاتی شیرون و پاگانی هوایرا با بیت‌کوین کرده بود.

نظر دهید


در همین زمینه