شبکه‌های اجتماعی

طرح پیش‌فروش سه محصول جدید سایپا از یکشنبه 29 تیر 99
اتومبیل فارسی - سایپا کوییک S

هم‌زمان با اعلام اسامی منتخبان طرح پیش‌فروش قبلی

قرعه‌کشی دومین طرح پیش فروش یک ساله محصولات سایپا با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و اصحاب رسانه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. در این مراسم ۱۴ هزار نفر منتخب طرح پیش فروش مشخص و ۷ هزار نفر نیز به عنوان فهرست رزرو تعیین شدند تا در صورت انصراف یا عدم واریز وجه منتخبین اصلی، جایگزین آن‌ها شوند.

در این طرح پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا، سه خودرو شاهین، کوییک S و ساینا S برای عرضه به مشتریان در نظر گرفته شده بود. بنابر آمارهای اعلام شده، از بین ۲۴۹ هزار و ۵۵۶ متقاضی دومین طرح پیش فروش یک ساله سایپا، ۷۷ هزار و ۷۲۷ نفر شاهین، ۱۰۲ هزار و ۸۰۳ نفر کوییک S و ۶۹ هزار و ۲۶ نفر ساینا S را انتخاب کرده اند. ظرفیت این طرح فروش ۱۴ هزار خودرو شامل ۳ هزار دستگاه شاهین، ۵ هزار دستگاه کوییک S و ۶ هزار دستگاه ساینا S در نظر گرفته شده بود.

 

اسامی منتخب دومین طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه 29 تیر ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر و پیامک اطلاع‌رسانی نیز به شماره تلفن همراه اعلام شده توسط منتخبین ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است که برای واریز وجه ۷۲ ساعت زمان برای منتخبان در نظر گرفته شده و در صورتی که هر یک از این منتخبین در مدت زمان مقرر نسبت به واریز وجه اقدام نکند، ثبت نام وی لغو و یکی از منتخبین فهرست رزرو، جایگزین خواهد شد.

 

آغاز طرح جدید پیش‌فروش جدید سایپا از یکشنبه 29 تیر ماه 99

گروه خودروسازی سایپا به منظور پاسخ به نیاز مشتریان و عرضه خودرو به مصرف‌کنندگان واقعی، جزییات طرح جدید پیش‌فروش جدید خود را اعلام کرده است که از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 29 تیرماه 99 اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است که متقاضیان به مدت 3 روز برای ثبت‌نام فرصت خواهند داشت. در این طرح پیش‌فروش سه محصول شاهین، کوییک S و ساینا S با موعد تحویل شهریور و مهرماه سال 1400 و با محدودیت‌های فروش قبلی عرضه خواهد شد. 

 

سایپا شاهین / پیش‌پرداخت: 80.000.000 تومان / سود مشارکت: 6% / سود انصراف: 3% / موعد تحویل: شهریور و مهر 1400
سایپا کوییک S / پیش پرداخت: 40.800.000 تومان / سود مشارکت: 6.5% /  سود انصراف: 3.5% / موعد تحویل: شهریور و مهر 1400
سایپا ساینا S / پیش پرداخت: 39.800.000 تومان / سود مشارکت: 6.5% / سود انصراف: 3.5% / موعد تحویل: شهریور و مهر 1400

نظر دهید