شبکه‌های اجتماعی

کرمان موتور شرایط فروش فوری KMC K7 را اعلام کرد + قیمت
اتومبیل فارسی - KMC K7

 ویژه بهمن ماه 1399

 

 

کرمان موتور پس از حرف و حدیث‌های فراوان بر سر ارائه طرح فروش‌های چراغ خاموش از سوی نمایندگان فروش این شرکت، شرایط فروش نقدی KMC K7 را اعلام کرد. این شرایط فروش از امروز یکشنبه 5 بهمن ماه آغاز شده و تا پنجشنبه 9 بهمن ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

در این شرایط فروش کرمان موتور قیمت 950 میلیون تومانی را برای کی‌ام‌سی K7 در نظر گرفته است. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نام شده در این طرح 45 روز کاری اعلام شده وو این محصول جدید کرمان موتور تنها در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد. علاوه بر این سود تاخیر یک درصدی نیز برای این طرح فروش اختصاص داده شده است.

 

      بخوانید >  همه چیز درباره KMC K7 کراس‌اوور جدید کرمان موتور

 

جک X7 که با نام KMC K7 (کرمان موتور K7) عرضه می‌شود محصول جدید جک موتور چین است که از زبان طراحی جدید این شرکت پیروی می‌کند. KMC K7 (کرمان موتور K7) از نظر اندازه در ردیف خودروهایی مانند هیوندای سانتافه قرار می‌گیرد و می‌توان جدی‌ترین رقیب آن در بازار ایران را ام‌وی‌ام تیگو 8 دانست.

KMC K7 (کرمان موتور K7) به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر بنزینی با توان 174 اسب‌بخار و گشتاور 251 نیوتن‌متر مجهز شده است. توان تولیدی این پیشرانه به وسیله یک جعبه دنده 6 سرعت DCT (دوکلاچه) به محور جلو منتقل می‌شود. KMC K7 (کرمان موتور K7) با این ترکیب پیشرانه و وزن 1715 کیلوگرمی به حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و مصرف سوخت آن در سیکل‌های شهری، ترکیبی و جاده به ترتیب با 10.1، 8.6 و 7 لیتر اعلام شده است.

از مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی جک X7 ‌می‌توان به دوربین 360 درجه و سانروف پانورامیک برقی اشاره کرد. این خودرو در مجهز‌ترین نمونه با ترمز اضطراری خودکار و هشدار خروج از خط نیز همراه شده است. علاوه بر امکانات مرسوم مانند پوشش چرمی صندلی‌ها، کنترل‌های سیستو صوتی روی فرمان، کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید و ...، جک X7 دارای یک نمایشگر تبلتی 12.3 اینچی که به سیستم هوشمند J-link مجهز است چراغ‌های LED روشنایی روز، در شب هنگام گردش در پیچ، برای روشن کردن مسیر فعال می‌شوند. با استفاده از تکنولوژی «ایگل آی» نیز چراغ‌های نورپایین و نوربالا با یکدیگر ادغام شده و از یک منبع نور استفاده می‌کنند.

 

جزئیات بیشتر این طرح فروش به شرح زیر است:

 

AutomobileFa KMC K7 Sale Plan 5Bahman99

 

 

 

نظر دهید