فروش فوق‌العاده 5 محصول ایران‌خودرو از امروز (9 مرداد)
اتومبیل فارسی - پژو 206 صندوق‌دار

به مدت سه روز 

فروش فوق‌‌العاده 5 محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز پنجشنبه 9 مرداد ماه 99 آغاز می‌شود و تا 11 مرداد ادامه خواهد داشت. 

 

در این طرح فروش ویژه، پژو پارس، پژو ۲۰۶ صندوقدار، پژو ۲۰۶ تیپ ۵، سمند LX و دنا عرضه خواهند شد. زمان تحویل خودروهای ثبت‌نام شده در این طرح 90 روز کاری اعلام شده است. با توجه به ظرفیت محدود ثبت‌نام، حداکثر 3 روز پس از ثبت‌نام قرعه‌کشی انجام شده و اسامی منتخبان واجد شرایط اعلام خواهد شد. پس از این مرحله، منتخبان می‌بایست طی 48 ساعت نسبت به واریز مبلغ تعیین شده در جدول زیر اقدام کنند. قبل از اعلام اسامی منتخبان قرعه‌کشی، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران‌خودرو در این طرح حذف شده است.

 

شرایط و ضوابط ثبت‌نام

لازم به ذکر است که دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت‌نام در این طرح است. بر اساس این بخشنامه مشتریان می‌توانند تنها با مراجعه به سایت این شرکت، نسبت به خرید محصولات اعلام شده اقدام نمایند. همچنین برای هر کد ملی تنها امکان ثبت‌نام تنها یک دستگاه خودرو وجود دارد و مشتریانی که در 48 ماه گذشته نسبت به خرید خودرو از ایران‌خودرو و سایپا اقدام کرده‌اند مجاز به ثبت نام در این طرح فروش نخواهند بود. داشتن گواهینامه رانندگی برای ثبت‌نام اجباری بوده و امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى وجود ندارد.

 

همچنین مبلغ 10,000,000 ریال از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفا در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمی‌تواند قبل از موعد مذکور آن

را پرداخت نماید. پس از گذشت مدت یک سال، مشتری می‌تواند نسبت به فک رهن خودرو مطابق با ضوابط شرکت اقدام کند.

 

در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو، مطابق کلیه قراردادها 36 درصد سالیانه (3 درصد ماهیانه) جریمه تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.

AutomobileFa IKCO Special Sale 9 Mordad 99

 

 

نظر دهید