شبکه‌های اجتماعی

شرایط پیش فروش شاسی‌بلند‌های بیسو اعلام شد
اتومبیل فارسی - بیسو T3 و بیسو T5

سیف خودرو در یک قدمی ورود به بازار

شرکت سیف خودرو تولید کننده محصولات بیسو در ایران شرایط نخستین پیش‌فروش محصولات این خودروساز چینی را منتشر کرد. بر اساس این بخشنامه پیشفروش مدل‌های بیسو T3 و بیسو T5 از روز سه شنبه مورخ 13 آذر 1397 آغاز می‌شود.

شاهین خدامی، قائم مقام مدیرعامل سیف خودرو هفته گذشته در یک نشست خبری اعلام کرده بود فاز نخست محصولات بیسو در ایران به صورت SKD (بدنه به صورت رنگ شده وارد کشور می‌شود) مونتاژ خواهد شد و به مرور میزان داخلی سازی این خودروها افزایش خواهد یافت. به همین دلیل کراس‌اوورهای بیسو با تنوع رنگی قابل توجه‌ای پیش فروش می شود. بر همین اساس در بخشنامه پیش فروش این شرکت عنوان شده بیسو T3 با رنگ‌های بدنه نارنجی، قرمز، آبی، قهوه‌ای و سفید که امکان انتخاب سقف سیاه نیز وجود دارد. بیسو T5 نیز با رنگ‌های نارنجی، قرمز، قهوه‌ای، نقره‌ای، سفید و سیاه قابل خریداری است.
مبلغ پیش‌چرداهت برای بیسو T3 و بیسو T5 به ترتیب 90 و 125 میلیون تومان اعلام شده است. با توجه به قانون دریافت حداکثر پنجاه درصد از قیمت خودرو در پیش فروش، می‌توان پیش‌بینی کرد قیمت اتومبیل‌های بیسو در ایران برای اتومبیل‌های بیسو دست‌کم 180 و 250 میلیون تومان برای مدل‌های T3 و T5 باشد.
بیسو T3 در ایران با یک موتور 1.3 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر استفاده می‌کند که توان تولید 133 اسب بخار و 135 نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. این اتومبیل از به یک جعبه دنده اتوماتیک از نوع CVT استفاده می‌کند. سیستم فرمان برقی، رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی، شش کیسه هوا، نمایشگر 9 اینچی لمسی، دوربین دنده عقب، سانروف پانوراما و ... برخی از امکانات رفاهی این اتومبیل است.
بیسو T5 نیز به یک موتور 1.5 لیتری توربو با توان 150 اسب بخار و گشتاور 1215 نیوتن متر مجهز شده است. جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک این خودرو وظیفه انتقال نیرو را به چرخ‌های جلو بر عهده دارد. رینگ آلیاژی 17 اینچی، فرمان برقی،سنسور پارک جلو، در صندوق برقی، گرمکن آینه‌های کناری، سانروف پانوراما، کروز کنترل، دوربین 360 درجه، 8 کیسه هوا، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم رادار جانبی با قابلیت پوشش نقاط کور، سیستم استارت و ورود بدون کلید و ... از مهم‌ترین امکانات بیسو T5 است.

AutomobileFa Bisu Presale 2018

نظر دهید


در همین زمینه