شبکه‌های اجتماعی

نسل جدید فولکس‌واگن گلف معرفی شد

جسور، زیبا و اصیل

سرانجام نسل جدید یکی از پرطرفدارترین و از قدیمی‌ترین محصولات شرکت فولکس‌واگن یعنی گلف معرفی شد. گلف که به تازگی با نسل هشتم خود وارد میدان رقابت شده است در آینده نه چندان دور در نسخه‌های قدرتمندتر GTI و R نیز عرضه خواهد شد.

 

طراحی بیرونی و فضای داخل کابین

طراحی بیرونی گلف جدید شامل المان‌هایی مشابه با نسل قبلی است اما به لطف طراحی هوشمندانه فولکس واگن، این نسل بهترین ضریب مقاومت هوا را در مقایسه با نسل‌های پیشین را دارا است. طبق ادعای شرکت سازنده این ضریب در نسل جدید به 0.275 رسیده که به نوبه خود کم نظیر است. طول نسل جدید گلف با افزایش نسبت به نسل قبلی به 4284 میلی‌متر رسیده، اما عرض آن از 1799، به 1789 میلی‌متر کاهش یافته است. لازم به ذکر است که فاصله  بین دو محور نسل هشتم بدون تغییر (2636 میلی‌متر) باقی مانده است. طراحی گلف جدید بر اساس زبان طراحی پیشرفته و جدید شرکت فولکس‌واگن و با رعایت المان‌هایی که موجب حفظ اصالت گلف خواهد شد صورت گرفته است.

در داخل کابین نسل جدید گلف، فولکس‌واگن از یک صفحه کیلومتر دیجیتالی دیجیتالی 10 اینچیو یک نمایشگر لمسی 8.25 اینچی برای سیستم  مالتی‌مدیا در قسمت میانی داشبورد استفاده کرده است. لازم به ذکر است که امکان  سفارش نمایشگر 10 اینچی نیز برای سیستم مالتی‌مدیا در نظر گرفته شده است.

 

پیشرانه و قوای فنی

نسل جدید گلف دارای پنج پیشرانه هیبریدی است. همچنین پیشرانه 1 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ  با دو سطح خروجی توان برای نسل جدید گلف در نظر گرفته شده است.  نسخه پایه این پیشرانه قادر به تولید 89 اسب‌بخار  قدرت و نمونه قدرتمندتر قادر به تولید 109 اسب‌بخار است. علاوه بر این، یک  پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ نیز برای گلف جدید در نظر گرفته شده که توانایی تولید 114 اسب‌بخار قدرت در حالت پایه و 148 اسب‌بخار در نسخه پر قدرت‌تر را دارا است. فولکس‌واگن یک پیشرانه 2 لیتری دیزلی نیز برای نسل جدید گلف در فهرست پیشرانه‌های قابل سفارش قرار داده است.

نسل جدید گلف دارای سیستم Travel Assist بوده که قادر به کنترل فرمان، ترمز و پدال گاز تا سرعت 210 کیلومتر بر ساعت در بزرگراه‌ها خواهد بود.

نظر دهید


در همین زمینه