شبکه‌های اجتماعی

نیسان قشقایی جدید به زودی رونمایی می‌شود
اتومبیل فارسی - نیسان قشقایی 2021

جزییات تازه از کراس اوور جدید نیسان

 

نیسان تیزری از نسل جدید قشقایی را پیش از رونمایی در 18 فوریه 2021 منتشر کرد. در این ویدیو می‌توان چراغ‌های عقب را مشاهده کرد که نسبت مدل کنون طراحی بهتری دارد، چراغ‌های جلو نیز مانند دیگر محصولات تازه نیسان به شکل حرف C طراحی شده و نمای کوتاه از کنار خودرو نشان می‌دهد نیسان قشقایی 2021 با بدنه‌ای دو رنگ وارد بازار می‌شود.


این ویدیو جزییات دیگری از نیسان قشقایی 2021 نیز به نمایش می‌گذارد. برای نمونه آینه‌های کناری این خودرو از ستون A به روی درها انتقال پیدا کرده و رنگ آن مانند ستون‌ها و سقف سیاه است. علاوه بر این می‌توان فهمید طراحان این خودرو، شیشه‌های کناری نیسان قشقایی 2021 را تا انتهای ستون C آن امتداد داده‌اند.


تیزر دیگری که ابتدای ماه جاری منتشر شده بود، نشان می‌داد نیسان قشقایی 2021 در نمای داخلی نیز با تغییراتی همراه است. برای نمونه یک نمایشگر 12.3 اینچی به عنوان گیج دیجیتال این خودرو در نظر گرفته شده، یک نمایشگر 9 اینچی برای سرگرمی و یک هدآپ دیسپلی 10.8 اینچی نیز پیش روی راننده قرار دارد. ویژگی‌های کلیدی دیگر کابین این خودرو شامل صفحه شارژ بدون سیم، نورپردازی محیطی، گرمکن صندلی‌ها و فرمان، پوشش چرم ناپا و گزینه انتخابی سیستم صوتی پریمیوم می‌شود.


جزییات از قوای محرکه نمونه قابل عرضه در آمریکا منتشر نشده است، اما نمونه اروپایی به یک سیستم هیبریدی مجهز شده که دارای یک موتور 1.5 لیتری بنزینی با قدرت 155 و یک موتور الکتریکی روی محور عقب است که مجموع قدرت دو موتور به 187 اسب بخار می‌رسد. نمونه‌های ارزان قیمت‌تر نیسان قشقایی 2021 نیز به یک موتور 1.3 لیتری از سری DiG-T و سیستم نیمه هیبریدی 12 ولتی مجهز شده است که با قدرت 138 و 156 اسب بخار عرضه می‌شود.


نیسان قشقایی 2021 در چند روز آینده و در تاریخ 18 فوریه 2021 به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه