شبکه‌های اجتماعی

ویتارا فیس لیفت معرفی شد

تغییرات گسترده از پیشرانه‌های جدید تا ایمنی بالاتر

سوزوکی ویتارا، از مهم‌ترین رقیب‌های نیسان جوک، برای سال 2019 با آپدیت جدیدی آمده است. این آپدیت شامل تغییرات زیبایی و تکنولوژیکی می‌شود. در نگاه اول چهره ویتارا اندکی تغییر کرده است. اما ممکن است طرفداران برند سوزوکی بیش از هر چیز رینگ‌های جدید، طرح جدید جلو پنجره و اضافه شدن LED به چراغ‌های عقب را دوست داشته باشند. علاوه بر این‌ها، دو رنگ جدید بدنه نیز برای این خودرو معرفی شده است.
درون کابین، سوزوکی متریال استفاده شده در داشبورد را تغییر داده است. پنل تنظیمات روی کنسول مرکزی به یک نمایشگر مجهز شده است. چیدمان دکمه‌ها نیز اندکی بهتر از گذشته حس می‌شود و طراحی دکمه‌ها به برجستگی سابق نیست. به گونه‌ای که در نگاه اول به اشتباه تصور می‌کنید که با کلید‌های لمسی سر و کار دارید.
در زیر پوست این کراس اوور زیبا، سوزوکی از پیشرانه‌های بنزینی توربوشارژ 1.0 و 1.4 لیتری بهره گرفته است که با پیشرانه 1.6 لیتری سابق جایگزین شده‌اند. در بازار انگلستان، مدل‌های SZ4 و SZ-T Mid Range به طور استاندارد با موتور 1.0 لیتری عرضه خواهند شد. این موتور جمع و جور قادر به تولید 110 اسب بخار قدرت است، در حالی که نسخه گران‌ قیمت‌تر ویتارا با کد SZ5 از پیشرانه 1.4 لیتری 140 اسب بخاری استفاده می‌کند.
سیستم چهار چرخ محرک به صورت سفارشی بر روی مدل‌ SZ-T قابل عرضه است و در مدل‌های بالاتر به عنوان یک آپشن استاندارد وجود دارد. همچنین مدل SZ-T به یک گیربکس دستی مجهز شده است. سطح تکنولوژی ویتارا در این فیس لیفت تا حد زیادی ارتقا یافته است و سوزوکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌هایی که تاکنون در هیچ یک از محصولاتش استفاده نکرده بود، در این خودرو به کار بسته است.
در بالا‌ترین مدل ویتارا 2019 که SZ5 شناخته می‌شود، امکاناتی همچون رادار هشدار دهنده حرکت بین خطوط، سیستم پیش گیری از برخورد، سیستم تشخیص تابلو‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی و رادار تشخیص نقاط کور و بسیاری دیگر از آپشن‌های روز در دسترس قرار دارند. سوزوکی می‌گوید که سیستم حرکت بین خطوط ویتارا، علاوه بر اینکه انحراف از خطوط را به راننده هشدار می‌دهد، در صورت بی توجهی او، کنترل فرمان را به دست گرفته و به صورت خودکار اتومبیل را به فاصله قانونی بین خطوط باز می‌گرداند.
سوزوکی ویتارا جدید، از سپتامبر 2019 در اروپا آماده فروش است.

 

{gallery}601fa35319c61{/gallery}

نظر دهید


در همین زمینه