شبکه‌های اجتماعی

حضور رسمی خودروسازان در کنار تیونرها

شورولت با دست پر به سما می‌رود

 شورولت با نمایش یک کامارو SS 2019 در نمایشگاه SEMA در لاس وگاس ایالت نوادا آمریکا از رنگ جدیدی که به فهرست رنگ‌های قابل سفارش برای کامارو اضافه خواهد شد، رونمایی می‌کند. این رنگ که شوک زرد (Shock Yellow) نامیده شده یک نمونه زرد نئون است. شورولت اعلام کرده این رنگ در کنار رنگ‌های نارنجی کراش (Crush)، آبی حاشیه رودخانه متالیک (Riverside Blue Metallic) و دو نمونه رنگ خاکستری متالیک با نام‌های Shadow Gray Metallic و Satin Steel Gray Metallic از ابتدای 2019 در فهرست رنگ‌های کامارو قابل انتخاب خواهد بود.
شورولت کامارو SS 2019 با حضور در این نمایشگاه از تغییرات جدیدی که در چهره این خودرو رخ داده خبر می‌دهد. در قسمت جلو قسمتی از سپر و جلو پنجره همرنگ با بدنه شده و لوگوی شورولت به وسط جلو پنجره تغییر مکان داده است. همچنین روی کاپوت و گلگیرها از گرافیک‌های جدید استفاده شده است. شورولت کاماروی فسفری جدید در کنار گستره قابل توجه‌ای از اکسسوری‌ها و لوازم اسپرت شامل طرح‌های گرافیکی جدید، بال مشکی عقب، در باک فیبرکربنی، نشان مشکی روی گلگیر، سیستم مکش هوای سردی که در 50 ایالت آمریکا استفاده از آن قانونی است، صندلی‌های ریکارو، کیت ارتقا ترمز برمبو با شش پیستون و سیستم تعلیق 1LE در نمایشگاه سما 2018 حاضر می‌شود.
شورولت می‌گوید همه این قطعه‌ها و لوازم توسط همان تیم مهندسی و طراحی توسعه یافته که مسئول طراحی و ساخت کامارو بوده‌اند بنابراین مالک‌های کامارو می‌توانند در نمایندگی‌های رسمی شورولت اقدام به خرید و نصب این تجهیزات کرده و به این ترتیب به هیچ وجه گارانتی و ضمانت خودروهایشان باطل نخواهد شد.
یک کامارو LT کانورتیبل با رنگ خاکستری Satin Steel متالیک به همراه تعدادی نمونه کانسپت دیگر در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد. شورولت همچنین از جدیدترین پیشرانه‌ ویژه شورولت‌های کلاسیک نیز رونمایی خواهد کرد. پیشرانه‌ای که در خودروهایی مانند این شول لاگونا 1973 که در زیر به نمایش درآمده، مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمایشگاه SEMA از 30 اکتبر تا 2 نوامبر در مرکز کنوانسیون لاس وگاس برگزار خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه