شبکه‌های اجتماعی

مرسدس بنز آخرین نسخه SLC معرفی شد

خداحافظی با رودستر کوچک مرسدس‌بنز

ممکن است اغلب تیترهای صنعت اتومبیل در سطح بین‌المللی به کاهش فروش سدان‌ها و احتمال پایان دوران آن‌ها اختصاص داشته باشد، اما این تنها سگمنتی  نیست که تحت تاثیر تقاضای دیوانه‌وار بازارهای مختلف برای کراس‌اوورها به پایان کار خود نزدیک می‌شود. بیش از یک دهه است که محبوبیت کانورتیبل‌های با ظرفیت دو سرنشین که بیش‌تر آن‌ها را رودستر می‌خوانیم رو به افول گذاشته است و اوضاع این سگمنت برای سال آینده نیز بدتر می‌شود.
    همان‌طور که حدود دو سال پیش و پس از 23 سال تولید مداوم اعلام شده بود کلاس SLC مرسدس‌بنز که پیش‌تر SLK نامیده می‌شد به طور رسمی به پایان کار خود می‌رسد. گفته می‌شود که هیچ جایگزین مستقیمی برای این کلاس از مرسدس‌بنز برنامه‌ریزی نشده است. مرسدس SLC ما را ترک خواهد گفت، اما خداحافظی این اتومبیل آن‌چنان که درخور یک مرسدس‌بنز باشد با معرفی نسخه‌ای ویژه صورت می‌گیرد تا ماجرای این کلاس از محصولاتش با خاطره‌ای خوش به پایان برسد.
    نسخه پایانی SLC که مرسدس‌بنز خود آن را Final Edition  می‌نامد تنها شامل تغییراتی ظاهری نیست. این پیشنهاد به صورت یک پکیج روی مدل‌های SLC300 و Mercedes-AMG SLC43 ارائه می‌شود که هر کدام از تریم‌های ویژه‌ای سود می‌برند. مرسدس‌بنز SLC300 برای بازار اروپا با رنگ  سان یلو و برای بازار آمریکا با رنگ خاکستری سلنتاین  عرضه می‌شود. هر دو نسخه بر اساس پکیج هیجان انگیز AMG توسعه یافته‌اند و از نشانه‌های ظاهری آن بهره می‌برند. از طرفی نشانه‌هایی با عبارت  Final Edition روی بدنه این اتومبیل تعبیه شده و آن را به راحتی از نسخه‌های دیگر متمایز می‌سازد. رینگ‌های 18 اینچی AMG از دیگر ویژگی‌های ظاهری این نسخه‌ها محسوب می‌شود.
برای بازار آمریکا مرسدس‌بنز SLC43 از همان رنگ زرد ویژه SLC300  اروپایی سود می‌برد که به نوعی یادبودی است برای رنگ Yellowstone که روی مدل SLK 1996 عرضه شده بود. رینگ‌های 18 اینچی برای این نسخه به رنگ مشکی مات بوده و از لبه زرد رنگ برخوردار است.
تنها تغییر فنی که برای این پکیج در نظر گرفته شده است شامل یک سیستم تعلیق اسپرت می‌شود که ارتفاع اتومبیل را حدود یک سانتی‌متر کاهش می‌دهد.

نظر دهید


در همین زمینه