شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مرسدس بنز G63 Grand Edition
با رنگ Manufaktur night black mango

 

مرسدس نسخه‌ای ویژه و محدود از G63 را با نام Grand Edition معرفی کرده است. از این شاسی بلند زیبا با تزئینات طلایی تنها 1000 دستگاه تولید خواهد شد. مرسدس برای بدنه مرسدس بنز G63 Grand Edition رنگ عجیب و جذاب Manufaktur night black mango (سیاه نیمه شب انبه‌ای) را انتخاب کرده که با رنگ طلایی تزئینات بدنه و رینگ‌های 22 اینچ فورج کاری شده با مهره مرکزی مشکی تضاد جذابی را ایجاد کند. قسمت زیرین درها بخشی از لوگو AMG را نشان می‌دهد که به رنگ kalaharigold درآمده است.


کابین مرسدس بنز G63 Grand Edition نیز مانند بدنه از دو رنگ مشکی و طلایی بهره می‌برد. صندلی‌ها با چرم ناپا مشکی همراه با نخ طلایی پوشیده شده‌اند و داخل رکاب درها نیز لوگو AMG خودنمایی می‌کند. دستگیره رو به رو سرنشین و دستگیره‌های سقفی نیز از جنس چرم هستند. دیگر تزئینات کابین را کربن همراه با نخ‌های مسی تشکیل می‌دهند.


مرسدس بنز همراه با این نمونه، نسخه نهایی G500 را معرفی کرد. این مدل آخرین نسخه از 500G با پیشرانه 8 سیلندر است. تنها 1500 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد که 500 دستگاه آن با رنگ‌های Obsidian Black, Opalith White Mango, Olive Mango تولید می‌شود.


هیچ تغییری در قوای محرکه این دو نسخه ایجاد نشده و G500 همچنان از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو بهره می‌برد که 416 اسب‌بخار قدرت و 610 نیوتن‌متر گشتاور ایجاد می‌کند. نسخه AMG G63 از همان پیشرانه 577 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور دریافت خواهد کرد. مرسدس نسخه الکتریکی G کلاس را سال گذشته معرفی کرد که نشان می‌دهد این شاسی بلند محبوب در نسخه بنزینی به پایان راه خود رسیده و کم کم تولید آن متوقف خواهد شد.


قیمت G63 Grand Edition از 249.605 دلار آغاز می‌شود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه