شبکه‌های اجتماعی

تصاویر داخل جیلی پرفیس منتشر شد
Automobile Farsi - Geely Preface interior design
روتیتر

به فاصله کم تر از دو هفته از انتشار تصاویر نسخه تولیدی جیلی پرفیس، این خودروساز چینی چند تصویر رسمی از نمای داخلی این سدان جدید خود را منتشر کرده است.
جیلی پرفیس که یکی از پرمخاطب‌ترین محصولات جیلی تا کنون است، در نمای داخلی از طراحی بسیار شکیل، مواد مرغوب و جدیدترین تکنولوژی‌ها استفاده می کند.

 

در مرکز داشبورد جیلی پرفیس، یک نمایشگر عریض 12.3 اینچی است که به سیستم اطلاعات و سرگرمی هوشمند GKUI شرکت جیلی مجهز شده که گرافیک آن قابل تنظیم است. بر اساس آنچه در تصاویر مشخص است، طراحی هر یک از اجزا با وسواس و ظرافت خاصی صورت گرفته است. کلید‌های سیستم تهویه مطبوع زیر ورودی‌های هوا قرار گرفته و ظاهرا سیستم تهویه مطبوع جیلی پرفیس به دو سیستم تصفیه هوا و معطر سازی هوا مجهز شده است.
از دیگر ویژگی های مهم نمای داخلی جیلی پرفیس ی‌توان به بلندگوهای سطح بالای BOSE و استفاده از چرم با کیفیت برای صندلی‌ها اشاره کرد.

 

جیلی پرفیس بر پایه پلتفرم مدولار CMA شکل گرفته که پیش از این در کراس‌اوور کوپه جیلی ژینگ‌یو و بسیاری از محصولات ولوو و لینک‌اندکو استفاده شده بود. جیلی اعلام کرده که مشخصات فنی جیلی پرفیس را بعدا اعلام می‌کند، با این حال بر اساس آن چه رسانه‌های چینی منتشر کرده‌اند، این خودرو به یک موتور4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت 187 اسب بخار و 300 نیوتن‌متر گشتاور مجهز خواهد شد.
جیلی پرفیس در کاخانه جیلی در بندر هانگژو تولید خواهد شد و رونمایی رسمی آن در سه ماهه آخر سال 2020 صورت می‌گیرد. پرچم‌دار سدان‌های جیلی پس از حضور در بازار چین در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه