شبکه‌های اجتماعی

نسل جدید DS 4 به زودی رونمایی می‌شود
Automobile Farsi -DS Devine Concept

جزییات تازه از محصول پیشرفته دی‌اس

 

چند سال از توقف تولید نسل نخست DS 4 می‌گذرد و حالا زمزمه‌هایی از معرفی نسل جدید این خودرو در آینده نزدیک به گوش می‌رسد. ظاهرا PSA قصد دارد در هفته‌های پیش رو این خودرو را معرفی و آن را در سال 2021 روانه بازار کند. با این حال کسانی که منتظر این خودرو هستند همچنان باید صبور باشند.


هنوز تصویری از نسل جدید DS 4 منتشر نشده است، اما چیزی که می‌دانیم این است که نسل جدید این خودرو نسبت‌ چرخ و بدنه منحصر به فردی را در کلاس C ارائه خواهد داد و ظاهری ورزشی و کارآمد خواهد داشت. تا کنون حدس و گمان‌های زیادی در مورد ویژگی‌های فنی این خودرو مطرح شده است، اما چیزی که تایید شده این است که ستاره جدید DS به سیستم محرک پلاگ این هیبرید مجهز خواهد بود.

 

AutomobileFa DS Devine Concept 3


نسل جدید DS 4 از نسخه جدید پلتفرم EMP2 استفاده می‌کند که امکان را ایجاد می‌کند تا طیف گسترده‌ای از پیشرانه‌ها از جمله سیستم PHEV (ترکیبی از موتور 180 اسب بخاری توربو و همچنین موتور الکتریکی 110 اسب بخاری که می‌تواند مسافت 50 کیلومتر را بدون تولید آلاینده بپیماید) برای این خودرو قابل استفاده باشد.


بالاتر از تمام این‌ها ظاهرا نسل جدید DS 4‌ از نظر تکنولوژی یک هیولا خواهد بود. از نمایشگر هدآپ دیسپلی بزرگ‌تر گرفته تا سیستم اطلاعات سرگرمی Iris که می‌تواند به وسیله صوت یا حرکت کنترل شود. از سیستم سطح 2 کمک راننده گرفته تا استفاده از سیستم تعلیق اکتیو و سامانه دید در شب. افزون بر این‌ها تیری متروز، از طراحان ارشد این خودرو با افتخار به این موضوع اشاره می‌کند که چراغ‌های جلوی LEDمدرن DS 4 جدید که به 15 بخش تقسیم شده است، می‌تواند بسته به نیاز به صورت مستقل بچرخد یا روشن و خاموش شود.
بئاتریس فاوچر، مدیر اجرایی دی‌اس نیز در وصف نسل جدید DS 4 می‌گوید: «یک لوکس فرانسوی با تکنولوژی پیشرفته که در یک فرم جسورانه محصور شده است». باید منظر ماند و دید.

 

نظر دهید


در همین زمینه