شبکه‌های اجتماعی

دنزا کانسپت X در هنگ‌کنک معرفی شد

پلت‌فرم چینی و طراحی آلمانی

جدیدترین اتومبیل مفهومی دنزا در نمایشگاه هنگ‌کنک رونمایی شد. دنزا کانسپت X اتومبیل مفهومی مشترک دو خودروساز مرسدس‌بنز و بی‌وای‌دی است که هر کدام بخشی از ساخت این خودرو را برعهده داشته‌اند. به نظر می‌رسد برای دنزا کانسپت X از پلت‌فرم بی‌وای‌دی تانگ استفاده شده است. مرسدس‌بنز نیز طراحی استایل این اتومبیل مفهومی را بر عهده داشته که بر این موضوع نیز تاکید بسیار دارد.
دنزا کانسپت X، یک کراس‌اوور تمام الکتریکی است که چراغ‌های جلوی آن باریک و خشن طراحی شده که به تازگی در خودروهای چینی جدید به یک روال تبدیل شده است. چراغ‌های مه شکن دنزا کانسپت X به صورت چند ضلعی نامنظم در دو طرف آن قرار گرفته و پایین سپر این خودرو نیز به جای ورودی هوا، چراغ‌های LED ماتریسی جانمایی شده است. همان چراغ‌های جلو و البته با رنگ و کاربری متفاوت با اندکی در تغییر در اندازه در عقب خودرو نیز جانمایی شده است.
دنزا کانسپت X برای هفت سرنشین ساخته شده‌است؛ هرچند اطلاعات دقیقی از طراحی داخلی این اتومبیل منتشر نشده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این کانسپت جدید که احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور به محصول جدید دنزا تبدیل خواهد شد؛ دو تیپ پلاگین هیبرید و تمام الکتریکی درنظر گرفته شده‌است. سرعت دنزا کانسپت X در 5 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و میزان پیمایش این اتومبیل مفهومی ، 500 کیلومتر اعلام شده است.

نظر دهید


در همین زمینه