شبکه‌های اجتماعی

چری آریزو۶ در تهران رونمایی شد +  قیمت
Automobile Farsi - Chery Arrizo6 Unveil ceremony - Esteghlal Hotel

با حضور مدیران چری و ام‌وی‌ام

شرکت مدیران خودرو شب گذشته به صورت رسمی چری آریزو۶ را در هتل استقلال تهران رونمایی کرد. آریزو۶ چهارمین محصول مدیران خودرو است که با برند چری در ایران عرضه می شود.
چری نزدیک به پانزده سال است که وارد بازار ایران شده و در این مدت هرگز بازار ایران را ترک نکرده است. با این حال در بازه هایی از زمان که فشارهای اقتصادی و تحریم افزایش یافته، این خودروساز چینی نیز ناچار به کاهش فعالیت‌های خود شده است. مدیران خودرو در این تونسته بیش از 400.000 دستگاه خودرو در بازار ایران عرضه کند و در چند سال گذشته هر سال دو محصول جدید را روانه بازار ایران کرده است.
مدیران خودرو شب گذشته در شرایطی محصول جدید خود را رونمایی کرد که که بتزار خودروی ایران شرایط مناسبی ندارد و هر روز آشفته‌تر به کار خود ادامه می‌دهد.
چری آریزو۶ دررشرایطی برای ورود به بازار آماده می‌شود که مدیران خودرو قصد بهره برداری از فاز دو کارخانه خود را دارد و در آن مدل‌های جدید را مونتاژ خواهد کرد. تولید چری آریزو۶ که 70 درصد قطعات با سایر خودروهای چری یکسان است، با میزان داخلی سازی ۲۰ درصد آغاز خواهد شد و با افزایش تامین کننده های داخلی آن، این میزان به 40 درصد خواهد رسید.
چری آریزو۶ که بر پایه پلت‌فرم آریزو۵ طراحی شده، حاصل همکاری با برندهای مطرح قطعه سازی و خودروسازی دنیا است. شرکت جگوار لندروور که چند سالی است با چری چین همکاری می‌کند نیز در طراحی بخش های گوناگون این خودرو نقش داشته است.
مدیران خودرو چری آریزو۶ را با یک پیشرانه ١.۵ لیتری توربوشارژ با توان ١۴٧ اسب بخار و ٢١٠ نیوتن متر در بازار ایران عرضه خواهد کرد. این پیشرانه با یک جعبه‌دنده CVT ٩ سرعته از نسل دوم جعبه‌دنده های CVT چری همراه شده است و شتاب صفر تا صد ٩ ثانیه‌ای و میانگین مصرف سوخت ۶.۴ لیتری در هر صد کیلومتر را ارائه می‌دهد. چری آریزو6 به تجهیزات رفاهی و ایمنی پیشرفته و کاملی مانند دوربین 360 درجه، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل کشش، فرمان برقی، دوربین داینامیک عقب، پنل روشنایی روی در خودرو، سیستم تنظیم حداکثر سرعت مجاز، سنسور پارک جلو و عقب و... مجهز شده است.
مدیران خودرو شب گذشته با رونمایی از چری آریزو۶، قیمت این سدان جدید را 289.700.000 تومان اعلام کرد.

نظر دهید


در همین زمینه