شبکه‌های اجتماعی

معرفی بی‌وای‌دی سانگ پرو در دو نسخه هیبریدی و الکتریکی

شاسی‌بلندهای چینی در نمایشگاه خودرو شانگهای/1/

بی‌وای‌دی در نمایشگاه شانگهای از  شاسی‌بلند جدید خود رونمایی کرد. این مدل که با نام Song شناخته می‌شود در دو نسخه هیبریدی DM و پرو در نمایشگاه شانگهای به نمایش درآمد. بی‌وای‌دی قصد دارد این اتومبیل را در میانه سال 2019 به بازار عرضه کند.

بی‌وای‌دی سانگ هیبریدی و الکتریکی از نظر ظاهری مشابه نسخه بنزینی آن هستند و تنها از نظر طراحی با زبان طراحی Dragon Face به‌روز رسانی شده‌ است. چراغ‌های جلو با طرح جدید ماتریسی و چراغ‌های LED کامل شده است. در زبان طراحی Dragon Face چراغ‌های عقب در کناره اتومبیل طراحی شده است و در طراحی نافذ شیک‌تر به نظر می‌رسد. این اتومبیل دارای طول 4650 میلی‌متر، 1860 میلی‌متر عرض و 1700 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور 2712 میلی‌متر است.

داخل این اتومبیل با سبک طراحی خانواده بی‌وای‌دی هماهنگ است. صفحه نمایش بزرگ LCD در وسط داشبورد تعبیه شده که تمام سیستم مولتی‌مدیا اتومبیل از آن کنترل می‌شود. همچنین از صفحه 7 اینچی در پشت فرمان برای کنترل رانندگی استفاده شده است. علاوه بر این امکانات بی‌وای‌دی سانگ از سقف پانوراما برخوردار است. در این شاسی‌بلند بی‌وای‌دی برای اولین بار از کنسول یکپارچه BYD Heart بهره گرفته شده که قرار است یکی از عناصر داخلی خانواده بی‌وای‌دی شود.

در هر حال بی‌وای‌دی سانگ پرو در سه نسخه بنزینی، هیبریدی و الکتریکی تولید شده است. در نسخه تمام الکتریکی که در این نمایشگاه حضور دارد حداکثر توان تولیدی پیشرانه آن 163 اسب‌بخار بوده و در نسخه هیبریدی از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ بهره گرفته و توان تولیدی نهایی پیشرانه هیبریدی این اتومبیل 161 اسب‌بخار خواهد بود.

نظر دهید


در همین زمینه